Gå til innhold

Er gravide damer turn-off?

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hvis man har kommet såppas langt inn i et forhold at man venter barn. Så syntes jeg ikke at kulen på magen til damen skal ha spesielt mye å si på om man har lyst på sex med damen eller ikke. For da er det mye mer enn bare den fysiske formen på damen man tenner på. Og dessuten er ikke gravide damer fete og usexy, de er gravide. Og derfor ikke mindre sexy på den måten.

Mange jenter som er så lei seg for at de ser "feite" ut under svangerskapet. Det syntes jeg absolutt ikke de skal gjøre, for det er jo ikke fett, det er et barn! :gjeiper:

Min mening nå hvertfall :)

Ingen utenforstående kan bestemme hva som SKAL ha noe å si eller hva som ikke skal ha noe å si når det kommer til sex. Det folk tenner på er individuelt. Blir så irritert av denne tråden. Husker jeg leste en annen tråd for ikke lenge siden der det var snakk om kvinner som ikke tente på mennene sine lengre fordi mennene hadde lagt på seg, og det ble det vist full forståelse for. Men når det kommer til menn som ikke tenner på dama si lengre fordi hun blir større da er det så grusomt liksom?

Og noen gravide legger ikke bare på seg på magen heller. og det er ikke bare baby de legger på seg det er både vann og fett. Så noen blir faktisk feite i samme slengen og. Ja værsågod folkens halshugg meg om dere vil, men dette er faktum.

Dessuten så er det og fortståelig om menn syns det er ekkelt fordi de føler babyen er "med". Og ikke rart noen kan få sperrer pga det.

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Hvis man har kommet såppas langt inn i et forhold at man venter barn. Så syntes jeg ikke at kulen på magen til damen skal ha spesielt mye å si på om man har lyst på sex med damen eller ikke. For da er det mye mer enn bare den fysiske formen på damen man tenner på. Og dessuten er ikke gravide damer fete og usexy, de er gravide. Og derfor ikke mindre sexy på den måten.

Mange jenter som er så lei seg for at de ser "feite" ut under svangerskapet. Det syntes jeg absolutt ikke de skal gjøre, for det er jo ikke fett, det er et barn! :gjeiper:

Min mening nå hvertfall :)

(Min post er mer mot det å ikke ha sex med damene fordi de har en kul på magen, og at man ikke liker hvordan damen ser ut. Jeg skjønner at visse ikke liker tanken på å ha sex mens det er et barn inni der. Det er forståelig)

Å tro du meg, noen gravide ER feite. Ikke bare barnet som gjør de større. Enkelte spiser jo verre en amerikanske MacDonalds-junkier :gjeiper:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Å tro du meg, noen gravide ER feite. Ikke bare barnet som gjør de større. Enkelte spiser jo verre en amerikanske MacDonalds-junkier :gjeiper:

Ja det er sant. Noen gravide får en voldsom appetitt

Skrevet (endret)

Noen blir feite, ja. Men jeg synes det er en trist tanke at mannen min ikke ville hatt sex med meg fordi jeg la på meg i svangerskapet. Jeg er faktisk forelsker og elsker personen jeg er gift med. Om de ikke takler sex med meg av grunner som fett pga.graviditet så hadde jeg blitt temmelig lei meg. Mannen min la på seg endel i en periode, har gått ned igjen nå, og vi har like mye sex uavhengig av vekt. Hadde han blitt tjukk i hue derimot :)

Uansett.. Veldig rart å si:" Jeg vil ikke pule. Du har blitt så feit." Trist grunn. Sikkert noen som har det slik, men trist er det.

Endret av cilipili
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Noen blir feite, ja. Men jeg synes det er en trist tanke at mannen min ikke ville hatt sex med meg fordi jeg la på meg i svangerskapet. Jeg er faktisk forelsker og elsker personen jeg er gift med. Om de ikke takler sex med meg av grunner som fett pga.graviditet så hadde jeg blitt temmelig lei meg. Mannen min la på seg endel i en periode, har gått ned igjen nå, og vi har like mye sex uavhengig av vekt. Hadde han blitt tjukk i hue derimot :)

Uansett.. Veldig rart å si:" Jeg vil ikke pule. Du har blitt så feit." Trist grunn. Sikkert noen som har det slik, men trist er det.

Klart der er trist. Hadde blitt lei meg jeg og, men jeg hadde ikke kunnet bli sur for det føler jeg. Man kan ikke tvinge folk til å føle ting

Skrevet

Noen legger sikkert på seg ja, skal jo ikke utelukke det.

Men de jeg kjenner gjorde ikke det. De fikk bare større mage, men resten ble ca samme form.

Sier heller ikke at det er noe galt og at det er superfeil med de som finner det usexy. Jeg skrev også på slutten at dette er "min mening". Jeg sa aldri at det var et gjennomgående faktum.

Skrevet

jeg syned gravide er skikkelig sexy men siden jeg ikek har egne barn vet jeg ikek hvordan det vil være i et forhold med ei som er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...