Gjest mann25 Skrevet 13. desember 2010 #21 Skrevet 13. desember 2010 Er gravid i 7. måned og de tre siste månedene har mannen min ikke hatt lyst på sex. Vi har kanskje hatt sex 4-5 ganger de siste tre månedene, mot normalt hver eller annenhver dag. Jeg prøver mitt beste med fint undertøy, "intimhygiene" og ikke minst ved å kose og kline med han å få han med på mer, men til ingen nytte. Han sier han bare ikke har lyst. Er gravide damer virkelig så frastøtende, eller er det bare meg det er noe galt med? Begynner å gå på humøret løs, føler meg avvist, ulekker og feit. Han sier jeg er fin og deilig som gravid, men hjelper ikke at han sier det når oppførselen sier noe helt annet! Dessuten har jeg så lyst, nesten hele tiden. Er nesten mer kåt nå enn jeg vanligvis er. Noen som har opplevd noe liknende, har synspunkter eller kanskje noen råd? Vet ikke om jeg klarer to måneder til som dette...
Gjest mann25 Skrevet 13. desember 2010 #22 Skrevet 13. desember 2010 mannen din burde prise seg lykkelig for at du har mer sexlyst nå enn før. Min kone har vært konstant kvalm i 5 mnd, dvs ingen kos, ingen intimitet og ihvertfall ingen sex på 5 mnd, og det varer mest sannsynlig svangerskapet ut. Jeg hadde vært overlykkelig om min kone hadde fått økt sexlyst! kan fort bli ett år uten sex, og det krever sin mann! Jeg har lyst på kona mi hele tiden, men konstant kvalme kan man ikke få gjort så mye med. Så menn som ikke har lyst på sin gravide kvinne, selv når hun faktisk vil frivillig og ikke bare av sympati, kan jeg overhode ikke forstå.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #23 Skrevet 13. desember 2010 Det er i alle fall ikke turn-off! Kanskje han er redd for å skade barnet?
Gjest Kristian Skrevet 13. desember 2010 #24 Skrevet 13. desember 2010 Det er i alle fall ikke turn-off! Kanskje han er redd for å skade barnet?
Gjest kk Skrevet 13. desember 2010 #25 Skrevet 13. desember 2010 Her er jeg 8 mnd på vei, og typen her er den som tar mest initiativ, syns jeg er både sexy og deilig og..! Og det er ikke hans barn jeg bærer på en gang ettersom han er laaangt ut av bildet..! Selv om han har sagt han er kjemperedd for å skade babyen, men han har jo skjønt at det vanskelig lar seg gjøre :D
Ziegel Skrevet 13. desember 2010 #26 Skrevet 13. desember 2010 Svaret er: Ja! Hallo, damen bærer deres barn liksom. Det er så overload av alt som finnes av følelser. Jeg vet at når den tid kommer for meg, så kommer jeg til å være så oppslukt av damen, så det kommer ikke til å være noe stress. Var fint å bare tenke på faktisk
Gjest Xelle Skrevet 13. desember 2010 #27 Skrevet 13. desember 2010 Gravide damer er ikke noe sexy. Men jeg regner problemet er løst innen nå, siden tråden startet for ca 5 år siden.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. desember 2010 #28 Skrevet 13. desember 2010 Gravide damer er ikke noe sexy. Men jeg regner problemet er løst innen nå, siden tråden startet for ca 5 år siden. Åja.Men selv om tråden er gammel reagerer jeg veldig på at i alle tråder er det helt ok for en kvinne å ikke ville ha sex. Men så snart en mann ikke vil da er det helvete løs. Menn har også lov til ikke å ha lyst!!!
Envy Skrevet 13. desember 2010 #29 Skrevet 13. desember 2010 TS sitt problem er nok løst ja, hvis ikke hun er inne i svangerskap nr. 2 eller 3 da, hvis sexlivet kom igang igjen som det skulle
Gjest BettyBoop28 Skrevet 13. desember 2010 #30 Skrevet 13. desember 2010 TS sitt problem er nok løst ja, hvis ikke hun er inne i svangerskap nr. 2 eller 3 da, hvis sexlivet kom igang igjen som det skulle Uansett er det vel et aktuelt tema? Om ikke for ts
Envy Skrevet 13. desember 2010 #31 Skrevet 13. desember 2010 Uansett er det vel et aktuelt tema? Om ikke for ts Det er helt klart et aktuelt tema! Og det du nevnte lenger opp her også, at kvinner har mer lov til å ikke ha lyst enn menn! Ikke det at jeg har noe fornuftig svar å komme med da jeg og sambo ikke har vært i den situasjonen enda. Han har dog gitt klart uttrykk for at når den tid kommer skal ikke magen få komme mellom meg og han og sexlivet vårt
Gjest Xelle Skrevet 13. desember 2010 #32 Skrevet 13. desember 2010 Åja.Men selv om tråden er gammel reagerer jeg veldig på at i alle tråder er det helt ok for en kvinne å ikke ville ha sex. Men så snart en mann ikke vil da er det helvete løs. Menn har også lov til ikke å ha lyst!!! Selvfølgelig skal menn også få lov til å ikke ha lyst. Myten om at menn er maskiner når det kommer til sex burde kuttes ned og maltrakteres med en øks. Menn er mennesker de også, selv om det er litt sjokkerende å høre for mange kvinner =D 1
FantasDick Skrevet 14. desember 2010 #33 Skrevet 14. desember 2010 Jeg forstår godt at mange menn ikke tenner på sin gravide dame. Jeg er jente, har ingen barn og jeg kan umulig forestille meg å ha sex mens jeg er gravid. Vralte rundt i senga med stor mage.. Ser for meg magen som henger ned mens jeg blir tatt i doggy - nei takk!
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. desember 2010 #34 Skrevet 14. desember 2010 Jeg forstår godt at mange menn ikke tenner på sin gravide dame. Jeg er jente, har ingen barn og jeg kan umulig forestille meg å ha sex mens jeg er gravid. Vralte rundt i senga med stor mage.. Ser for meg magen som henger ned mens jeg blir tatt i doggy - nei takk! Tror ikke det er så mange stillinger som funker heller om man er høygravid. Ser for meg at den eneste behagelige stillingen må være å ligge på siden for så å bli tatt bakfra? Høres ikke godt ut for ryggen at magen skal henge ned i en doggystilling med all sin vekt. En gravidmage veier jo en del?
cilipili Skrevet 14. desember 2010 #36 Skrevet 14. desember 2010 Svaret er: Ja! Hallo, damen bærer deres barn liksom. Det er så overload av alt som finnes av følelser. Jeg vet at når den tid kommer for meg, så kommer jeg til å være så oppslukt av damen, så det kommer ikke til å være noe stress. Var fint å bare tenke på faktisk Du er koselig, du :rødme: Det er ikke stress å ha sex som gravid, bare så dere vet det. En er selvfølgelig ikke like spretten og aktiv som før når en er høygravid, men det er like bra som ellers. Mannen min ble superkåt når jeg var gravid. Sannsynligvis av samme grunner som Ziegel nevner. Alle, både mann og kvinne, har lov å ikke ha lyst på sex. Men graviditiet er ikke synonymt med ingen sexlyst.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 14. desember 2010 #37 Skrevet 14. desember 2010 Du er koselig, du :rødme: Det er ikke stress å ha sex som gravid, bare så dere vet det. En er selvfølgelig ikke like spretten og aktiv som før når en er høygravid, men det er like bra som ellers. Mannen min ble superkåt når jeg var gravid. Sannsynligvis av samme grunner som Ziegel nevner. Alle, både mann og kvinne, har lov å ikke ha lyst på sex. Men graviditiet er ikke synonymt med ingen sexlyst. Men det kan jo være det for noen. Og det syns jeg man bare må akseptere
cilipili Skrevet 14. desember 2010 #38 Skrevet 14. desember 2010 Men det kan jo være det for noen. Og det syns jeg man bare må akseptere Selvfølgelig! Som jeg sier så har alle, både kvinner og menn, lov til å ikke ha lyst på sex.
Gjest HunterLady Skrevet 14. desember 2010 #39 Skrevet 14. desember 2010 Er gravid i 7. måned og de tre siste månedene har mannen min ikke hatt lyst på sex. Vi har kanskje hatt sex 4-5 ganger de siste tre månedene, mot normalt hver eller annenhver dag. Jeg prøver mitt beste med fint undertøy, "intimhygiene" og ikke minst ved å kose og kline med han å få han med på mer, men til ingen nytte. Han sier han bare ikke har lyst. Er gravide damer virkelig så frastøtende, eller er det bare meg det er noe galt med? Begynner å gå på humøret løs, føler meg avvist, ulekker og feit. Han sier jeg er fin og deilig som gravid, men hjelper ikke at han sier det når oppførselen sier noe helt annet! Dessuten har jeg så lyst, nesten hele tiden. Er nesten mer kåt nå enn jeg vanligvis er. Noen som har opplevd noe liknende, har synspunkter eller kanskje noen råd? Vet ikke om jeg klarer to måneder til som dette... For noen så er det turn-off, for andre så er det turn-on. Vet ikke hva som er verst, hehe. Jeg kan forstå de menn som ikke liker sex med sin høygravide kjæreste. Det er kanskje ekkelt for han å tenke på at sønnen/dattera hans ligger inni deg å sparker samtidig som han jukker løs på deg. Du må nesten bare akseptere at han ikke er lysten på sex. Mannen må godta kvinners manglende sexlyst, så da synes jeg det bør gå begge veier. Forstår også at dette er sårt for deg siden jeg har vært gravid selv og vet hvordan det føles å være oppblåst og elefantastisk. Men det går an å vise nærhet eller å kose seg intimt uten å penetrere.
Ziegel Skrevet 14. desember 2010 #40 Skrevet 14. desember 2010 (endret) Hvis man har kommet såppas langt inn i et forhold at man venter barn. Så syntes jeg ikke at kulen på magen til damen skal ha spesielt mye å si på om man har lyst på sex med damen eller ikke. For da er det mye mer enn bare den fysiske formen på damen man tenner på. Og dessuten er ikke gravide damer fete og usexy, de er gravide. Og derfor ikke mindre sexy på den måten. Mange jenter som er så lei seg for at de ser "feite" ut under svangerskapet. Det syntes jeg absolutt ikke de skal gjøre, for det er jo ikke fett, det er et barn! :gjeiper: Min mening nå hvertfall (Min post er mer mot det å ikke ha sex med damene fordi de har en kul på magen, og at man ikke liker hvordan damen ser ut. Jeg skjønner at visse ikke liker tanken på å ha sex mens det er et barn inni der. Det er forståelig) Endret 14. desember 2010 av Ziegel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå