Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frøkenx
Skrevet

http://s17.yousendit.com/d.aspx?id=0Q3C2OJ...YM1PET6XJX8JT2I

hva kan jeg gjøre med denne huden min? noen som kjenner seg igjen? jeg bruker dermal clay cleanser fra dermalogica, det har jeg gjort lenge. så har jeg active moist også fra dermalogica. så bruker jeg facial lotion fra md formulations, som jeg trodde ville løse mine problemer.. huden har vel kanskje blitt litt glattere, men likevel har jeg mye grums. huden i ansiktet har alltid en annen farge enn resten av kroppen, veldig rødlig. jeg har på solkrem så huden ser kanskje litt fet ut på bildet. problemet er vel veldig små porer, og veldig små sorte prikker som bryter ut ofte. jeg greier som oftest å få tilnærmet glatt hud med sminke. jeg bruker ikke p-piller eller andre hormon produkter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noe av det samme problemet... brukte også Dermal Clay, men har nå gått over til Pureness-serien fra Shiseido etter å ha hørt mye bra om den. Har ikke merket så stor forskjell enda, men håper det kommer..

Gjest gjest1
Skrevet

sikkerhetsinstillingene mine på maskinen vil ikke vise meg dette! Fysj!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg får dessverre ikke opp bildet,...

Hvor lenge har du brukt de produktene?

Gjest frøkenx
Skrevet

linken fungerer fint..i alle fall her. har brukt dermalogica siden januar, facial lotion i 3-4 uker. jeg er lei av små buler overalt i huden :evil:

Gjest manic
Skrevet

Jeg får beskjed om å laste ned en fil jeg :)

Og det gjør jeg ikke, i disse virus tider tror jeg de fleste kvier seg for det. Det hadde vært bedre om du la bildet direkte ut på en side ;)

Skrevet

Jeg fikk ikke opp siden så jeg vet ikke hvordan du ser ut,men jeg sliter selv med uren hud og har nå brukt MD formulations i over fire mnd og det er først den siste mnd at det virkelig har blitt bedre. Jeg bruker glycare lotion om morgenen (den er sterkere enn facial lotion) og facial cleanser om kvelden (det er en rensegelé). Du må jo i tillegg ha en god dagkrem.

Skrevet

jeg også kan få sånne slags "utbrudd" i huden, kanskje noe lignende. Si fra hvis du hører noen ting som kan virke mot det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...