Gå til innhold

Kjære dere menn med partner eller dere med råd.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere menn.  Håper dere kan komme med noen råd. 

Jeg er gravid , nesten halvveis.  

De siste 2 månedene har han sluttet og ta initiativ til sex, alltid jeg som må, føles slik iallefall.

Og alltid jeg som gir han litt forspill som feks blowjob før sex. Han kan også spørre meg om og gi han blowjob f.eks  uten sex, noe jeg ikke har noe imot. Men nå har jeg jo da gitt han en del blowjob både med og uten sex men ikke like ofte som før, for jeg får jo ingenting tilbake lengre. Føler jeg gir og gir og ikke får noe tilbake.

Blitt mindre sex fordi jeg er litt lei av og ta initiativ , og jeg er redd for og bli avvist etter og ha blitt avvist noen ganger i tillegg.  Han sier han er sliten, noe jeg har lite tro for, for nå er det lenge siden han har jobbet overtid! 

Har en anelse om at det er fordi jeg er gravid  men litt i tvil siden vi fortsatt har litt sex. 

Hva skal til for og få opp gnisten igjen? 

Har jo forståelse for at det kan bli vanskelig med sex etterhvert når man er gravid, men det er da mye annet man kan gjøre istedenfor.

Vet ikke helt hva jeg ska si på en god måte  for og få han til og forstå  at jeg også trenger litt oppmerksomhet! 😥

Anonymkode: 88474...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si det som det er? Si at du føler det kun er du som tar initiativ, og spørre om det er en grunn til at han ikke vil ha sex like ofte som før. 

Anonymkode: 85096...4c7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si det som det er? Si at du føler det kun er du som tar initiativ, og spørre om det er en grunn til at han ikke vil ha sex like ofte som før. 

Anonymkode: 85096...4c7

Jeg sporte han om hvorfor sist. Da sa han at han ikke årker og var sliten.  

Jeg sa også til han at jeg ikke syns det er noe festlig og ikke få noe tilbake, ga han også noen eksempler.

Han virket fornærmet ,litt sur og sa ikke mer.

Så jeg gikk ut av rommet, jeg ble så følsom og lei meg at jeg gikk.  

Hilsen ts

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sporte han om hvorfor sist. Da sa han at han ikke årker og var sliten.  

Jeg sa også til han at jeg ikke syns det er noe festlig og ikke få noe tilbake, ga han også noen eksempler.

Det første der er jo en klassisk unnskyldning fra begge kjønn, når lyst og tenning forsvinner.  Hvis han faktisk ikke har lyst, så er det veldig vanskelig å fortelle sannheten til en følsom gravid kvinne.  Hvorfor er han sliten?  

Det andre der; her ødelegger du all mulig kommunikasjon med å anklage ham. Han går i forsvar, eller trekker seg bare unna.  Du kan nesten ikke gjøre annet i situasjonen enn å si hva du ønsker deg; mer kos, intimitet, og sex som også du nyter godt av.  

Anonymkode: 204a1...5ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første der er jo en klassisk unnskyldning fra begge kjønn, når lyst og tenning forsvinner.  Hvis han faktisk ikke har lyst, så er det veldig vanskelig å fortelle sannheten til en følsom gravid kvinne.  Hvorfor er han sliten?  

Det andre der; her ødelegger du all mulig kommunikasjon med å anklage ham. Han går i forsvar, eller trekker seg bare unna.  Du kan nesten ikke gjøre annet i situasjonen enn å si hva du ønsker deg; mer kos, intimitet, og sex som også du nyter godt av.  

Anonymkode: 204a1...5ed

Takk, du har helt rett.  Jeg skal prøve og formidle på en annen måte uten og virke anklagene. Blir bare så utrulig frustrert.😥

Hilsen Ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt at noen menn mister litt lyst når kjerringa er gravid. Min sexkyst var helt over toppen når jeg gikk gravid sist, så stakkars typen som egentlig ikke orket måtte prøve 1-2 ganger i uka for å få litt fred. Nå er det labert og mini er 1 år. Det er en fase og jeg vet det går over når vi ikke lenger er utkjørt. Men snakk med han, vær åpen og bare fortell, vær nysgjerrig og bare lytt. Det ordner seg med kommunikasjon og forståelse. Har han ikke lyst fordi han ikke har ork så er det bare sånn. Det er litt unntakstilstand i graviditet og den første babytiden. Klart det er sårt. Det er også en hormonell tid. Bare ha tålmodighet og ikke gi opp. Vær en støtte for han og si at du trenger støtte også siden kroppen din bærer frem deres barn. 

Anonymkode: 5ef12...91d

AnonymBruker
Skrevet

Takk for gode ord. Skal sette meg ned og få snakket ut ordentlig ❤ 

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...