Gå til innhold

Hurraa, tabbe!

Anbefalte innlegg

Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg logga inn på en reality TV show sin diskusjons side. Og chatta i veg, sa mine meninger om deltagerne, slik amn ofte gjör med reality TV. Men jeg visste ikke at den fankens diskusjons siden hadde min e post adresse automatisk i profilen min, ingen forsök på å skjule det.

Nesten hele navnet mitt står jo i e post addressen. Hele etternavnet og greier. Hjjeeelp! Jeg leser aldri e posten på denne addressen, men jeg håper ikke man kan finne ut noe mer om meg gjennom det. Spesielt fordi han ene deltageren i showet virker ganske ustabil og gärn...

:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Videoannonse
Annonse
Gjest psykologen
Skrevet

Hva har du sagt siden du tror de kommer og skal ta deg?? :ler:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

kan man ikke gå inn i profilen sin og redigere det?

Skrevet

Ikke no problem og finne ut hvor du bor hvis de vet etternavn og første bokstav i fornavn f.eks. Dette er det flere steder på nettet som viser...Da kan de også finne ut BÅDE husnr og mobnr ditt!! :o :ler:

Har man de rette kontaktene kan de også finne ut hvor du jobber, hvor mye du tjener og til og med sjekke rullebladet ditt! Så nå er det nok bare å vente... :ler:

Herregud - tror du virkelig noen er såå interessert i akkurat deg?? Bare pust rolig ut og inn, så går det nok bra.

Gjest gjestepest
Skrevet
Ikke no problem og finne ut hvor du bor hvis de vet etternavn og første bokstav i fornavn f.eks.  Dette er det flere steder på nettet som viser...Da kan de også finne ut BÅDE husnr og mobnr ditt!! :o  :ler:  

Har man de rette kontaktene kan de også finne ut hvor du jobber, hvor mye du tjener og til og med sjekke rullebladet ditt! Så nå er det nok bare å vente... :ler:  

Herregud - tror du virkelig noen er såå interessert i akkurat deg?? Bare pust rolig ut og inn, så går det nok bra.

HerreGud, hvilke nettsteder er det? Jeg vil vite!

Skrevet

Nesten hele navnet mitt står jo i e post addressen. Hele etternavnet og greier.  Hjjeeelp! Jeg leser aldri e posten på denne addressen, men jeg håper ikke man kan finne ut noe mer om meg gjennom det. Spesielt fordi han ene deltageren i showet virker ganske ustabil og gärn...

:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:

Må tilføye at du virker ikke så rent lite gæærn selv heller...Mer paranoid, spør du meg...

Gjest SumoBryter
Skrevet

Må tilføye at du virker ikke så rent lite gæærn selv heller...Mer paranoid, spør du meg...

Hyggelig... lurer på hvem som kan ha skrevet dette... :roll::roll::roll:

Og hva så om jeg er litt paranoid?

Skrevet

Hehe, ja det kan du nok lure på..Kanskje det er en til som er ute etter deg?? :o :ler:

Skrevet

Hvis diskusjonssiden/forumet eller hva det nå var er sånn nogenlunde seriøs burde det vel ikke være noe problem å kontakte de som driver stedet og høre om de kan slette/endre personlige opplysninger for deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...