AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Har to barn på 7 og 4 år. De krangler så busta fyker her hjemme og jeg holder på å slite meg ut.. det er brøling , hyling og alt på en gang. hva skal jeg gjøre for å få de til å slutte? JA, vi har vært ute, men vi kan jo ikke bo utendørs fra morgen til kveld. Anonymkode: 160fb...d74
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Vet du hvorfor de krangler så mye? Anonymkode: 7b625...8eb
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet du hvorfor de krangler så mye? Anonymkode: 7b625...8eb nei... Det er eldste som plager minste og jeg aner ikke hvorfor. Han har dog ADHD, eldstemann. Anonymkode: 160fb...d74
atropos Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Du får ta en prat med de om at nå når vi skal være så lenge hjemme er det viktig at alle samarbeider og er ekstra greie mot hverandre. Det er det jeg sier hver gang de går en kule varmt her, og det funker sånn passe. Vi har også innført hviletid der man er på hvert sitt rom, hører på lydbok eller spiller for seg selv. Litt krangling vil det uansett bli når det ikke er andre å spille på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Sett dem på hvert sitt rom. Hver eneste gang de er ufyselige så får de ikke være i fellesrom, da får man rase fra seg på rommet og komme frem igjen når de har roet seg ned. Anonymkode: 33c86...bf8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Om mulig- hold de litt separat. Om du har tid, finn på ting med en og en. Om dere er to foreldre- ta med en ut og la den andre være inne «i fred». Jeg merker også behov for å spre oss rundt i huset sånn at vi ikke går oppå hverandre hele tiden. Men ellers er jeg redd man må bare tåle endel krangling- trøst deg med at de fleste søsken krangler. Anonymkode: ed8dd...aea
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Sett deg ned sammen med dem to, finn på noe sammen. fokuser på noe. og gi beskjed om noen oppfører seg dårlig. Anonymkode: c4780...6b0
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Skulle tro du var meg, men mine er 3 og 6. Eldstemann har adhd. Jeg blir overrasket om vi kommer ut av dette uten en skade eller at de dreper hverandre til slutt. De krangler og sloss fra de står opp til de legger seg. Er helt utslitt! Anonymkode: b06dd...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå