Gå til innhold

Hamstrer folk igjen i dag, burde jeg vente med å handle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange folk i butikkene i dag, etter den debatten på NRK...? Jeg får penger i morgen og hadde tenkt til å gjøre unna toukershandelen min, men gidder ikke å komme til tomme hyller IGJEN, slik det var da folk hamstret som gale forrige uke. Fant jo ingenting av det jeg trengte. Og mange andre får vel penger i morgen eller fredag også.

Har egentlig lite mat igjen nå, men kanskje det er bedre å vente til over helgen? Hvor ofte fyller butikkene på med varer? Noen som har vært i butikken i dag, hvordan sto det til?

Anonymkode: aff9f...54c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var på butikken i dag. Ingen mange folk, masse varer. De får varelevering hver eneste dag.

Anonymkode: 2c558...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt på butikken i dag. Ikke mye folk. Fullt av varer. 

Anonymkode: 18ca9...51e

• Liker 1
Skrevet

Fortsatt tomt for dopapir hos oss!😫

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler folk - hvis dere ikke er på jobb da - å dra på butikken med en gang de åpner. Da er det fullt opp med varer, lite folk og dermed også lite smittemuligheter.

Anonymkode: 1b8a5...287

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler folk - hvis dere ikke er på jobb da - å dra på butikken med en gang de åpner. Da er det fullt opp med varer, lite folk og dermed også lite smittemuligheter.

Anonymkode: 1b8a5...287

Kommer ann på hvilken butikk og hvor du bor. Her fyller en butikk varer opp på kveld/natt, mens to andre butikker får varer i 8tiden og fyller på i løpet av dagen så der er det best å komme i 14tiden (kl 8 har de ikke pakket ut og vil ikke hente varer).

Anonymkode: 21953...2ef

• Liker 1
  • Opprett ny...