AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Virkelig skummelt. Mens nettet var nede var det også trøbbel med mobilnettet. Tenk så store problemer det vil gi når vi skal på butikken for å handle mat og betale med vipps og samtidig holde oss oppdatert på hele Korona situasjonen! Anonymkode: 9d23e...eab 1
Mrs Robinson Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Virkelig skummelt. Mens nettet var nede var det også trøbbel med mobilnettet. Tenk så store problemer det vil gi når vi skal på butikken for å handle mat og betale med vipps og samtidig holde oss oppdatert på hele Korona situasjonen! Anonymkode: 9d23e...eab Man klarer seg noen timer uten å oppdatere seg på coronaen 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 31 minutter siden, Mrs Robinson said: Man klarer seg noen timer uten å oppdatere seg på coronaen Er det alt du hadde å kommentere på? Hva med at folk må kjøre på butikken en time hver vei, og så er vipps utilgjengelig fordi nettet ligger nede, og man skal liksom unngå å være ute mer enn nødvendig for å unngå å bli smittet. Og man må ha mat for de neste 2 ukene. Anonymkode: 9d23e...eab
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det alt du hadde å kommentere på? Hva med at folk må kjøre på butikken en time hver vei, og så er vipps utilgjengelig fordi nettet ligger nede, og man skal liksom unngå å være ute mer enn nødvendig for å unngå å bli smittet. Og man må ha mat for de neste 2 ukene. Anonymkode: 9d23e...eab du kan betale med kort, må ikke ha vipps Anonymkode: 6aa0d...1da 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: du kan betale med kort, må ikke ha vipps Anonymkode: 6aa0d...1da Man er nå blitt bedt om å vippse eller tæppe. Men det krever at alle systemer er oppe og går. Nå er allerede telenor i trøbbel, så hvor lenge tror du alt annet holdes i gang? Anonymkode: 9d23e...eab
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man er nå blitt bedt om å vippse eller tæppe. Men det krever at alle systemer er oppe og går. Nå er allerede telenor i trøbbel, så hvor lenge tror du alt annet holdes i gang? Anonymkode: 9d23e...eab Det er berøringsfritt med kort så slapp helt av Anonymkode: 6aa0d...1da
Mrs Robinson Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er det alt du hadde å kommentere på? Hva med at folk må kjøre på butikken en time hver vei, og så er vipps utilgjengelig fordi nettet ligger nede, og man skal liksom unngå å være ute mer enn nødvendig for å unngå å bli smittet. Og man må ha mat for de neste 2 ukene. Anonymkode: 9d23e...eab Selv om det oppfordres å betale med vipps, så er det lov å betale med kort 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er syk og bor alene på landet. Sov lenge i dag og da jeg våknet og skulle sjekke nettavisene fungerte jo ingenting. Hadde faktisk ikke vanlig dekning heller (men det er ikke kjempeuvanlig her jeg bor). Ble faktisk litt småskremt. Har ikke TV og har bare en gammel FM-radio, så fikk jo ikke noe info noensteder her. Så nå skal jeg helt klart kjøpe meg en Dab-radio sånn at jeg slipper å sitte her mutters alene redd for at samfunnet utenfor har brutt fullstendig sammen. Anonymkode: 9a579...146 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 Våkna inatt. Venter på svar på om en jeg var med for en uke siden er smitta. Fikk inn bare ene delen av en melding. Der det stod at det blir karantene på oss. Også forsvant alt av nett. Og trodde at nå gikk verden helt til dundas! Nå forsvinner vel strømmen og nå! Ordna seg til morgenen. Sng karantene, var det bare info angåendes det å ikke reise inn og ut av konmunen sin. Så ja skjønner du ble stressa Anonymkode: ed450...2c1
Anbefalte innlegg