Mariss@68 Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Må bare få fjernet de neglene. En er knekt og de andre altfor lange. Hva kan jeg gjøre - må jeg bare slipe de ned - eller kan de fjernes med er middel? (Er ikke gel-lack). Krise i disse Coronatider (neida...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Aceton. Fås hos fargehandel eller byggvare. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, Whistler skrev: Aceton. Fås hos fargehandel eller byggvare. Er du sikker? Livredd for at de bare blir deformert 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 19. mars 2020 #4 Del Skrevet 19. mars 2020 De er limt fast. Sannsynligvis med et lim som løses opp av aceton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 20. mars 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mars 2020 19 timer siden, Whistler skrev: De er limt fast. Sannsynligvis med et lim som løses opp av aceton. Det er ikke lim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #6 Del Skrevet 20. mars 2020 Aceton eller en neglelakkfjerner som har godt med aceton i seg. Kjøp et par flasker, hell i en glasskål som er passe stor til at du får fem eller ti fingertupper nedi og dekket av acetonen (lurt å ta én hånd av gangen tror jeg). Må holde dem nedi en stund, husker ikke hvor mange minutter det tok da jeg gjorde det sist hos negledesigner, er en del år siden allerede... Lurt å henge noe over hånda i bollen, aceton fordamper. Vil nok kunne være igjen litt akryl/lim som må files vekk, men fil må du nok også regne med å trenge litt til dine egne negler også rett etterpå. Anbefaler å google det her også, så finner du nok flere klokere tips. Anonymkode: da51e...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 20. mars 2020 #7 Del Skrevet 20. mars 2020 11 timer siden, Mariss@68 skrev: Det er ikke lim Så hvordan er de festet til neglene dine da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 20. mars 2020 #8 Del Skrevet 20. mars 2020 Akrylnegler går av i aceton. Men du må la fingrene ligge rolig i fem minutter under aceton uten å ta de opp. Så skraper du vekk det som er løst, repeter til du har fått løst vekk alt. Smør hendene godt etterpå. Evt varmt oljebad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Del Skrevet 28. mars 2020 Hvordan gikk det?? Anonymkode: d012b...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå