Gjest Gjesta Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Jeg har akkurat blitt tante til en liten klump, og i den anledning drar jeg hjemover en tur for å hilse på. Men så var det gaver da,.. Jeg må kjøpe en gave til babyen (en gutt) og hans storebror (på snart 3), men aner ikke hva,....ideér?? Bamse til babyen er ganske uaktuelt, da han antageligvis har mottatt ørten allerede. Klær? er det en ok ting å gi? Og han på (snart) 3,..han er helt vill etter biler, og har rommet fullt,..hva er "in" for småttiser i treårsalderen?? hjelp?
Cr@sh Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Til små babyer som akkurat har kommet er det jo koselig med klær da... eller kanskje et fotoalbum eller en "boken om meg" eller lignende. Til "storebror" hadde jeg trolig gått for en bok. Biler og leker generelt har de aller fleste barn nok av...
Furstina Skrevet 15. juni 2005 #4 Skrevet 15. juni 2005 Kanske en snygg keps/skärmmössa till 3-åringen? Eller en bok om att bli få syskon. Jag vet att jag har sett ett fint fotoalbum ägnat till storebror/syster där man kan sätta in bilder på mamma, pappa, huset, bilen, bestemor och bestefar, tanter och onkler - och den nya babyn.
Gjest porselen Skrevet 15. juni 2005 #5 Skrevet 15. juni 2005 Hva med såpebobler til storebror eller modelleire, noe kreativt. Mine barn elsket såpebobler og synes det er morsomt fortsatt.
Gjest Gjesta Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Hva med såpebobler til storebror eller modelleire' date=' noe kreativt. Mine barn elsket såpebobler og synes det er morsomt fortsatt.[/quote'] Der traff du spikeren på hodet!! 3-åringen EEEELSKER såpebobler, men har kun fått låne av andre tidligere. Skal stikke innom bokhandelen og se på slike bøker også! god ide! Tror jeg kjøper noe klær i tillegg! Takk takk for råd (hva er forresten bay-blade?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå