Gå til innhold

Fler som er svimle?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmekontor, -barnehage og -skole. Vi spiser jo faste måltider, men jeg føler meg konstant svimmel. Som om blodsukkeret er lavt og jeg har glemt lunsj. Noen andre som har det på samme måte? Er det fordi hjernen går i høygir?

Anonymkode: 791d2...443

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svimmel,kvalm,muskelsmerter i bryst ,rygg og rennemage.Alt er psykisk

Anonymkode: afa03...11c

AnonymBruker
Skrevet

uten tvil psykisk her og. Men jævla slitsomt. 

Anonymkode: 791d2...443

AnonymBruker
Skrevet

Tankene surrer konstant. Merker jeg er totalt fraværende i det normale livet. Slitsomt. 

Anonymkode: 42158...4aa

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er svimmel,kvalm,muskelsmerter i bryst ,rygg og rennemage.Alt er psykisk

Anonymkode: afa03...11c

Samme...

Anonymkode: 4a2c6...ddd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er svimmel på en uvanlig måte. Har en del andre symptomer også. Overhode ikke psykisk. Jeg er ikke engstelig for viruset eller å bli smittet. Jeg dro på j8bb som vanlig før jeg ble syk.

Anonymkode: 7b944...746

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på jobb hver dag, men er så kvalm.. Det er jo ekstremt rolig på jobben, så er vel ikke stress..

Anonymkode: 40cc8...416

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kjempe svimmel, men i mitt tilfelle har det en enkel forklaring: jeg sliter med å få i meg nok mat og særlig når det er lite rutiner i hverdagen. 
nå må jeg igang å få kjørt inn noen nye rutiner, ellers er jeg vel bare en strek innen alt dette er over

Anonymkode: f5965...84f

AnonymBruker
Skrevet

Niks, null problem her. Er ikke sjuk, og å spise normalt er ikke spesielt vanskelig.

Anonymkode: 620b7...f21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Niks, null problem her. Er ikke sjuk, og å spise normalt er ikke spesielt vanskelig.

Anonymkode: 620b7...f21

Selvom det for DEG ikke er vanskelig å spise normalt, betyr ikke det at det er enkelt for alle. 

Selv har jeg i et år før corona kaoset startet, stått i en personlig krise. Vi har alle våre forutsetninger. Godt å høre dine er bedre enn mine

Anonymkode: f5965...84f

• Opprett ny...