Gå til innhold

Noen andre som ikke får se sine kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min ligger syk på sykehuset, og får idag ikke komme pga han ligger på en avdeling med mange syke. Forstår hvorfor, men det er helt jævlig å sitte hjemme alene å bekymre seg. Hvordan takler dere dette? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har kjæreste i en annen by og barn i karantene i en tredje. Foreldre i risikogruppen som jeg må unngå å smitte. Pulsklokke viser høyt stressnivå hele tiden. Har tatt den av og jobber i hagen. 

Anonymkode: 3f94a...f63

AnonymBruker
Skrevet

Sitter hjemme helt alene, tør ikke gå ut. Aner ikke når jeg får sett barn og barnebarn igjen.

Anonymkode: c330b...917

AnonymBruker
Skrevet

Min samboer vet ikke når han får se barna sine igjen. De bor i et annet land, og planen var å dra dit til påske og pinse. Blir jo ikke noe ut av det,, og mest sannsynlig heller ikke i sommer. Han har ikke sett dem siden januar. 

Anonymkode: 6815e...7d9

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Min familie bor i Oslo og jeg i en annen by,og siden både mamman min og jeg i risikogruppene må vi holde avstand. Jeg forstår det,men det er  uansett tøft

Anonymkode: 7aa32...2a6

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære mormor på 86.
Ikke fått se henne på 2 uker ;(

Anonymkode: 7de8a...3a1

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sett noen. Ikke kjæreste, foreldre, søster. Har ikke sett noen på en uke..

Anonymkode: d817a...f18

AnonymBruker
Skrevet

Har jeg misforstått noe? Jeg har barna annenhver uke. Det samme har kjæresten min. Vi er ikke i karantene, men har hjemmekontor begge to. Vi er sammen den uken vi ikke har barn. Er det feil av oss?

Anonymkode: 8a3e5...592

AnonymBruker
Skrevet

Vi lever i en boble i leiligheten. Har tatt ferie fra jobb begge to, all ferien blir brukt på dette. Sperret oss helt inne. Ingen av oss er syke. 

Anonymkode: f128e...6b9

AnonymBruker
Skrevet

Har sett kjæresten 1 døgn på 6 uker. Først var jeg bortreist i nesten 4 uker, kom hjem og etter 1 døgn ble jeg satt i isolasjon og her har jeg sittet i over 2 uker... 😐

Anonymkode: c74de...1f5

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke sett foreldrene mine, som er eldre mennesker, da de bor i et annet europeisk land. Får se når det blir igjen.

Anonymkode: 650e2...a82

• Opprett ny...