Gå til innhold

Fordeler med omskjærte menn ved sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke omskjært men stort sett tilbaketrukket litt kort forhud.

kommer irriterende og frustrerende allt for fort, er langt fra ung. 

Anonymkode: c29e4...8e9

AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 14.35, AnonymBruker skrev:

Vet det er mer renslig. Men hva er fordelen ved sex da? Noen forskjell for han og henne? Mer følsomt for han? Noen fordeler for henne da? Menn som har valgt selv å omskjære seg, hvorfor? 

Anonymkode: f2e4e...81e

Vet bare at Abrahamsreligioner ble laget utifra "engelsk: Spite" og ikke sannhet. Og hva om man promoterer noen av de verdiene. Og det gjør motsatt? Så jeg laget en ny religiøskult. Gud av Åpenbar Godhet og Ondskap. Den ekte sannheten.

Hvorfor folk kutter forhuden av penisen. Sikkert ikke en logisk grunn annet enn at en bok sa de. Hvis de har grunner så er det en annen ting

Anonymkode: 4425c...e6b

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke nødvendigvis en ulempe for oss kvinner. 

Jeg synes det er estetisk penere med en omskjært, og alle menn er faktisk ikke så flinke til å trekke forhuden helt bak for å vaske skikkelig. Har opplevd dårlig lukt fra menn med forhud.

Angående sex er det ikke noe særlig forskjell. Bruker olje når jeg runker min omskjærte mann. Det er vel det. 

Anonymkode: 3cc44...545

Så om kvinner omskjærte sin forhud over kliten. Er det greit lol XD

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring bør bli forbudt så sant det ikke er av medisinske årsaker, eller at vedkommende er myndig og velger det selv. 

Anonymkode: 05a06...86b

Jeg sier en ting. Om de bruker religion for grunnen til det. Bare stopp der. Sorry men om de ikke har en annen gyldig grunn annet en religion så har de bare seg selv å skylde :P

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sier en ting. Om de bruker religion for grunnen til det. Bare stopp der. Sorry men om de ikke har en annen gyldig grunn annet en religion så har de bare seg selv å skylde :P

I USA så omskjæres jo alle gutter som barn, så er det ikke bare en religiøs ting. 

Anonymkode: 1726d...d76

• Liker 1
Skrevet

Min forrige mann var omskjært, han holdt ikke ut særlig lenge... min nåværende mann har veldig kort forhud, den dekker halve hodet i slapp tilstand og trekker seg helt tilbake i erigert tilstand. Han holder ut lenge. Begge må ha noe ekstra fukt ved runking.. ellers ikke noe forskjell på de med forhud.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er finere å se på og mye bedre å suge. Oppleves mer renslig, men vet ikke om det stemmer. Mer appetittlig er det ihvertfall. Vanskeligere å runke og man bør ha glidemiddel til det. Jeg foretrekker omskjært penis.

K31

Anonymkode: cc669...7c1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...