Gå til innhold

Fordeler med omskjærte menn ved sex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke mer renslig, i vår del av verden er det uproblematisk å holde seg ren med forhud. 

Penis blir mindre følsom av omskjæring, fordi huden på glansen blir tykkere av ren nødvendighet. 

De jeg kjenner som har valgt å omskjære seg har gjort det pga trang forhud. 

• Liker 10
AnonymBruker
1 minutt siden, Krok1 said:

Det er ikke mer renslig, i vår del av verden er det uproblematisk å holde seg ren med forhud. 

Penis blir mindre følsom av omskjæring, fordi huden på glansen blir tykkere av ren nødvendighet. 

De jeg kjenner som har valgt å omskjære seg har gjort det pga trang forhud. 

Dette ser jeg stadig påstått rundt om, men det stemmer overhodet ikke for min del. Ikke at jeg har vært gjennom en omskjæring, men i praksis blir det det samme ettersom huden dekker ikke hodet i det hele tatt. Jeg er svært følsom.

Anonymkode: a3e3c...3d9

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette ser jeg stadig påstått rundt om, men det stemmer overhodet ikke for min del. Ikke at jeg har vært gjennom en omskjæring, men i praksis blir det det samme ettersom huden dekker ikke hodet i det hele tatt. Jeg er svært følsom.

Anonymkode: a3e3c...3d9

Det finnes sikkert unntak. Men da vet du kanskje heller ikke hvor følsom du ville vært om forhuden dekket hodet?

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Har hatt sex med en del som er omskjært. Vil ikke si det er så stor forskjell annet en at det er litt vanskeligere å runke dem. Rent estetisk foretrekker jeg gutter med forhud. 

Men gutter som er omskjært har mindre følsomhet, ikke mer. Det er heller ikke mer renslig, det er vel en mer riktig påstand i land der hygienen generelt er dårlig. 

Anonymkode: cf5c9...a59

• Liker 6
AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men gutter som er omskjært har mindre følsomhet, ikke mer. Det er heller ikke mer renslig, det er vel en mer riktig påstand i land der hygienen generelt er dårlig. 

Tja, jeg har hørt at noen menn ikke helt vet hvordan de vaske den, at de må dra ved forhuden for å vaske under.. hvis de ikke gjør det, så ja... 

Anonymkode: 1726d...d76

• Liker 2
AnonymBruker

Har hatt sex med en del som er omskjært. Vil ikke si det er så stor forskjell annet en at det er litt vanskeligere å runke dem. Rent estetisk foretrekker jeg gutter med forhud. 

Hvorfor? Synes de selv det er vanskelig? Er forhuden helt borte?

Tar det lenger tid å komme da? 

Anonymkode: f2e4e...81e

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mer renslig. I 2020 er det vanlig å vaske seg. 

Anonymkode: f1c27...eaf

Det er menn vi snakker om. Se på statistikken over hvem som er smittet av corona. Menn og hygiene er ikke en myte. 

Anonymkode: e5e79...948

• Liker 5

Annonse

AnonymBruker

Leste en dansk studie her om dagen som tok for seg omskjærte menn sin kvinnelige partner, og hvilken effekt det hadde på dem. I større grad rørrere slimhinner og mer problemer med rifter. Så ikke omskjært er sånn sett bedre, og, vel, evolusjon er jo ganske vanskelig å krangle med. Menn som er omskjært er mindre følsom(med unntak selvsagt), det danner seg rett og slett beskyttende hudlag og derfor trenger de gjerne lengre og hardere stimulering enn de som ikke er omskjært(også med unntak). De omskjærte mennene jeg har vært med har hatt problemer med å opprettholde ereksjon, men det kan jo være tildfeldig.

Anonymkode: ace87...d34

• Liker 3
Annonse
AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at de som er omskåret bruker lengre tid på å komme. 

Anonymkode: 9f807...9d1

Det er ikke nødvendigvis en ulempe for oss kvinner. 

Jeg synes det er estetisk penere med en omskjært, og alle menn er faktisk ikke så flinke til å trekke forhuden helt bak for å vaske skikkelig. Har opplevd dårlig lukt fra menn med forhud.

Angående sex er det ikke noe særlig forskjell. Bruker olje når jeg runker min omskjærte mann. Det er vel det. 

Anonymkode: 3cc44...545

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...