AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Har blitt innkalt til møte i morgen i en annen by (ca 80 km unna). Er i karantene til og med i dag både på grunn av utenlandsreise og fordi jeg har vært syk med feber. Møtet er obligatorisk, det er vel ok å dra siden karantene-tiden min er over? Anonymkode: d781f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Vil bare kommentere det med karantenetiden. Det er ikke sånn at den automatisk er over etter 14 dager - det er denne tiden som brukes for å avdekke om du er frisk eller syk. Har du fortsatt symptomer av noe slag er naturligvis ikke karantenen over. Anonymkode: 2af1b...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil bare kommentere det med karantenetiden. Det er ikke sånn at den automatisk er over etter 14 dager - det er denne tiden som brukes for å avdekke om du er frisk eller syk. Har du fortsatt symptomer av noe slag er naturligvis ikke karantenen over. Anonymkode: 2af1b...5fe Har ikke symptomer og det er en uke siden jeg ble frisk, er altså ikke i karantene lenger. Anonymkode: d781f...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg