Gå til innhold

Microneedling feilet

Hudiendring

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Hudiendring skrev:

Hvor har du lest dette? Er så frustrerende når klinikken mener at dette ikke har skjedd andre en meg, og det derfor ikke kan være pga microneedling. Gjorde det på bewell av en kosmetisk sykepleier. 

1 minutt siden, Hudiendring skrev:

Er det noe som heter fraksjonert microneedling? Det blir vell dermapen, en maskin som prikker nålene ned i huden mens den blir ført frem og tilbake på huden. 

Rf microneedling med varme. Det kan bli bra hvis det blir utført av noen som er spesialist på det. Hva slags microneedling tok du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Sillje skrev:

Jeg vet bare at det var microneedling, men det er kanskje med dermapen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå ut i media, kan ikke behandle folk som får skader etter en behandling på den måten

Anonymkode: 2f3e7...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 2.5.2020 den 0.36, AnonymBruker skrev:

Gå ut i media, kan ikke behandle folk som får skader etter en behandling på den måten

Jeg vurderer forbrukerrådet, da jeg er forbannet over og ikke bli hørt. Jeg har snakket med flere andre som har akkurat det samme problemet som meg. Litt usikker om forbrukerrådet er rett, men skal lese litt. Media sliter jeg med, da jeg må eksponere meg selv... 

Anonymkode: 4f2d2...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer forbrukerrådet, da jeg er forbannet over og ikke bli hørt. Jeg har snakket med flere andre som har akkurat det samme problemet som meg. Litt usikker om forbrukerrådet er rett, men skal lese litt. Media sliter jeg med, da jeg må eksponere meg selv... 

Det jeg lurer litt på er hvordan man kan tro at å bli rullet over ansiktet med nåler IKKE skal gi arr eller grovere hud?   Hull i huden og blod lager jo arr!

Anonymkode: 8427e...68d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 27.3.2020 den 12.32, Hudiendring skrev:

Fant litt der ja. Jeg blir så forbannet at hudpleiere eller kosmetiske sykepleiere utfører dette når det fremkommer hva som kan skje med huden på annerkjente salonger. De må jo mene oppriktig at det er bra for huden... 

Enda mer forbannet blir jeg når daglig leder mener hun aldri har hørt om ett slik problem jeg kommer med. Det sårer ekstra når huden min har blitt så fæl at jeg helst ikke vil møte folk. Gikk fra tre små linjer under det ene øyet til linjer under begge øynene. Det ble så mange at jeg ikke kan telle, og er bare 33 år😢

Hvor lenge er det siden? Tror du det kan bli bedre? Høres utrolig kjipt ut, føler med deg.

Anonymkode: eca05...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge er det siden? Tror du det kan bli bedre? Høres utrolig kjipt ut, føler med deg.

Nå så jeg at du skrev i sommer, da har det jo gått mange måneder. Uff så kjedelig. Kommer til å være veldig forsiktig med å forsøke dette selv etter det du forteller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 10.5.2020 den 8.25, AnonymBruker skrev:

Nå så jeg at du skrev i sommer, da har det jo gått mange måneder. Uff så kjedelig. Kommer til å være veldig forsiktig med å forsøke dette selv etter det du forteller. 

Det har snart gått ett helt år, og huden min er ikke til å kjenne igjen. Huden ble og er ødelagt, så for all del, ikke prøv dette nei! Jeg angrer sånn på dette, og føler meg så dum som trodde på at nåler skulle gjøre huden bedre😢

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men hvilken behandling ? Var det dermapen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 måneder senere...
Hudiendring skrev (På 18.3.2020 den 19.43):

Syns det er rart at de holder på med slikt i kjente salonger hvis dette er ett sjansespill😳

Jeg har googlet, men det er ikke noen som advarer mot dette eller skriver at de har fått verre hud. 

Når jeg gikk å klagte til salongen mente daglig leder at hun aldri hadde hørt om mitt problem før. Hun fikk meg til å føle meg dum som kom med dette. Jeg gikk ut fra salongen i den tro at huden i løpet av kort tid hadde eldet noe kraftigt og at det ikke var takket være microonedlingen. Og at disse riftene bare kom tilfeldigvis samtidig som behandlingene.... Å når jeg googlet dette er det ingen andre som skriver om samme problem, og da blir jeg jo svært usikker.... 

Jeg synes nå at huden ser helt forferdelig ut, masse rifter som bare jobber seg oppover og en salong som nekter å ta ansvar. Da er det greit at jeg skriver og spør om dette, hadde væry greit å snakket med noen som har opplevd det samme så jeg ikke er helt på bærtur.  

Det er fælt og se i speilet og jeg vurderte laser en kort stund, men der er det lettere å google seg til at det kan gjøre det verre. Skulle ønske det var likt med microneedling som jeg så på som en lett behandling. 

Takk for tips om krem😘

Hør med en annen hudpleieklinikk hva som kan gjøres. Har du forresten prøvd Airol etter tips her?

AnonymBruker skrev (På 27.3.2020 den 22.13):

Har brukt det 2 ganger i uka i 1 år, ingen effekt på arr og rynker enda. Når begynte du å få effekt?

Anonymkode: f4ca2...07b

Lurer jeg også på, brukt i 8mnd og ingen effekt. Bruker du det under øynene også?

FluffyChix skrev (På 15.4.2020 den 16.20):

Har microneedled i minst 10 år uten problemer. 

Tar de under øynene også? Det er der jeg har rynker, og lurer på om det kan stramme opp posene under lynene litt?

AnonymBruker skrev (På 15.4.2020 den 22.06):

Tusen takk for svar!🌸

Har tenkt tanken selv om at det virket litt hysterisk. Da renser jeg og påfører fuktighetskrem jeg og. 

Jeg vil anbefale Ts å dra til hudlege for å vurdere om Airol kan hjelpe henne og.

Anonymkode: 16d50...54c

Bruker du Airol under øynene? Jeg fikk mer rynker der med den:/

Anonymkode: fdf47...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Hør med en annen hudpleieklinikk hva som kan gjøres. Har du forresten prøvd Airol etter tips her?

Lurer jeg også på, brukt i 8mnd og ingen effekt. Bruker du det under øynene også?

Tar de under øynene også? Det er der jeg har rynker, og lurer på om det kan stramme opp posene under lynene litt?

Bruker du Airol under øynene? Jeg fikk mer rynker der med den:/

Jeg har ikke brukt airol nei, har lest litt å blitt skeptisk i forhold til det du sier, at det kan faktisk gjøre det verre. Jeg har brukt zo skin health sin krem under øynene med litt retinol, men har blitt skeptisk til det også. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hudiendring skrev (57 minutter siden):

Jeg har ikke brukt airol nei, har lest litt å blitt skeptisk i forhold til det du sier, at det kan faktisk gjøre det verre. Jeg har brukt zo skin health sin krem under øynene med litt retinol, men har blitt skeptisk til det også. Så jeg aner ikke hva jeg skal gjøre.... 

Har du tørr eller sensitiv hud?

Harde produkter kan virke uttørkende og gi mer rynker. Påfør masse fuktighetskrem og kanskje en fuktighetstoner tilpasset et ømfintlig område. 

Dra til en annen salong og be om råd. Trodde plasmapen skulle ha gode resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...
Hudiendring skrev (På 5.12.2020 den 21.06):

Hvilken salong var du på?🥺 vær så snill del navnet sånn at vi andre vet hvor vi ikke skal gå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
partytre skrev (16 minutter siden):

Hvilken salong var du på?🥺 vær så snill del navnet sånn at vi andre vet hvor vi ikke skal gå

Leser du tråden har TS skrevet det.

Anonymkode: 4c60f...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...