Djungelvrål Skrevet 27. mars 2020 #21 Del Skrevet 27. mars 2020 Kjøpte en microrulle på ebay og brukte den et par ganger, spritet mellom hver bruk. Endte opp med to kjempestore kviser som det tok lang tid å bli kvitt. Den gikk i søpla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #22 Del Skrevet 27. mars 2020 On 3/18/2020 at 7:47 PM, mlifjeld said: Det nye navnet et Airol Kjempeeffektiv tretionoinkrem (a-vitaminsyre) faktisk det eneste som er bevist at fungerer mot rynker og arr av kremer. Jeg tar og tynner den ut i litt fuktighetskrem når jeg påfører den for å ikke få for høy konsentrasjon, altså for å unngå mye flassing. Har hjulpet meg så mye med mine arr. Har brukt det 2 ganger i uka i 1 år, ingen effekt på arr og rynker enda. Når begynte du å få effekt? Anonymkode: f4ca2...07b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #23 Del Skrevet 27. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn til info... Det er ikke fra microneedling... Man microneedler ikke der engang. Det er aldring. Desverre er det sånn at rynker legger man merke til når de kommer, derfor så virker det som de kommer brått. Anonymkode: 49b60...ac3 Man microneedler ikke der? Hva mener du med det? Jeg tok kun microneedling under øynene, ingen andre plasser. Så huden min ellers er veldig fin. Å kan man få 20 linjer under øynene på en måned da jeg ikke hadde noen fra før på den ene siden? Hadde rifter etter microneedlingen som har jobbet seg oppover. Så jeg har følgt dette dag for dag. Å jeg vet hvordan jeg så ut før behandlingene. Ser jeg på bilder før og etter er det drastisk forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #24 Del Skrevet 27. mars 2020 hvilken salong? jeg tok peeling for mange år siden. Huden min ble så utrolig stygg. har nå blitt rynke tryne. er så forbanna både på hudpleierne , og ikke minst hudlegen som ikke visste bedre og lot dette skje. Har ødelagt livet mitt fullstendig. salongen heter hudspesialsiten i trondheim, og jeg må bare få advart alle om og ikke gå dit. blir du ødelagt, bryr de seg ikke, nekter og fortsetter som ingenting har skjedd. Anonymkode: a46a1...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 6. april 2020 Forfatter #25 Del Skrevet 6. april 2020 På 27.3.2020 den 16.36, AnonymBruker skrev: Ta plasmapen hvis det kun er rundt øyet Anonymkode: ea809...db5 Jeg har jo allerede tatt microneedling på huden under øynene😩Så huden er for ødelagt for plasmapen. Er bare masse linjer under begge øynene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 15. april 2020 Forfatter #26 Del Skrevet 15. april 2020 På 27.3.2020 den 16.36, AnonymBruker skrev: Ta plasmapen hvis det kun er rundt øyet Anonymkode: ea809...db5 Litt seint da jeg allerde har tatt microneedling. Huden er jo helt ødelagt, så tviler på at plasmapen kan reparere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #27 Del Skrevet 15. april 2020 På 18.3.2020 den 19.47, mlifjeld skrev: Det nye navnet et Airol Kjempeeffektiv tretionoinkrem (a-vitaminsyre) faktisk det eneste som er bevist at fungerer mot rynker og arr av kremer. Jeg tar og tynner den ut i litt fuktighetskrem når jeg påfører den for å ikke få for høy konsentrasjon, altså for å unngå mye flassing. Har hjulpet meg så mye med mine arr. På 27.3.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev: Har brukt det 2 ganger i uka i 1 år, ingen effekt på arr og rynker enda. Når begynte du å få effekt? Anonymkode: f4ca2...07b Hvor får dere tak i dette produktet, skriver alle leger det ut? Må man ha store problemer i huden? Anonymkode: fdf47...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 15. april 2020 #28 Del Skrevet 15. april 2020 På 27.3.2020 den 22.13, AnonymBruker skrev: Har brukt det 2 ganger i uka i 1 år, ingen effekt på arr og rynker enda. Når begynte du å få effekt? Anonymkode: f4ca2...07b Fikk effekt på røde flekker (overfladiske arr etter kviser) i løpet av 1 mnd. Med dypere "icepick" arr fikk jeg først effekt etter ca 6 mnd. Ser nå med jevnlig bruk over 1,5 år at arrene er nesten borte. De er jo fortsatt synlige, de dype hvertfall (de røde flekkene er helt borte) men de er blitt mye mindre. Tenker hvertfall ikke på dem så mye lenger, da jeg ikke legger så merke til dem lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 15. april 2020 #29 Del Skrevet 15. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor får dere tak i dette produktet, skriver alle leger det ut? Må man ha store problemer i huden? Anonymkode: fdf47...db2 Jeg har fått det av fastlegen min. Fikk det først pga kviser, men sa jeg ville fortsette fordi det hjalp meg så med arrene mine. Helt ok for han og fikk fornyet e-resepten uten problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #30 Del Skrevet 15. april 2020 10 minutter siden, mlifjeld skrev: Jeg har fått det av fastlegen min. Fikk det først pga kviser, men sa jeg ville fortsette fordi det hjalp meg så med arrene mine. Helt ok for han og fikk fornyet e-resepten uten problem. Renser du huden som vanlig ved bruk? Hvilke andre produkt enn fuktighetskrem bruker du? Jeg synes pakningsvedlegget til Airol var dårlig, og informasjonen jeg fant ellers på Internett sa meg at man kun skal vaske med vann, og ikke bruke noe annet enn solkrem. Jeg har ikke brukt fuktighetskrem de to siste dagene, men huden skriker etter det. Anonymkode: 16d50...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 15. april 2020 #31 Del Skrevet 15. april 2020 (endret) 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Renser du huden som vanlig ved bruk? Hvilke andre produkt enn fuktighetskrem bruker du? Jeg synes pakningsvedlegget til Airol var dårlig, og informasjonen jeg fant ellers på Internett sa meg at man kun skal vaske med vann, og ikke bruke noe annet enn solkrem. Jeg har ikke brukt fuktighetskrem de to siste dagene, men huden skriker etter det. Anonymkode: 16d50...54c Ja.. bruker oljerens, aha toner(fjerner døde hudceller) , evt fuktserum før airol+fuktighetskrem. Tar også et par dagers pause om jeg får for mye flass. Altså om jeg tok litt for mye airol sammen med fuktighetskremen. De dagene bruker jeg kun rens, aha toner, fuktserum og fuktighetskrem Om jeg får mer flass enn jeg er komfortabel med, så tar jeg en runde med aha/bha peelen fra The ordinary. Den er kjempebra til å fjerne døde hudceller og flass. Liker ikke at bb kremen eller evt foundationen henger seg opp i tørre partier i huden.. Bruker også solkrem med faktor 50 og bb cream med solfaktor. Syntes det virker veldig hysterisk de de sier på pakkevedlegget.. Er jo sikkert noen som reagerer på kremer siden det er syre, men man må jo føle seg fram til hva som funker for en selv. Er jo bare å ta mindre mengde av kremen. ( særlig i begynnelsen) Endret 15. april 2020 av mlifjeld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyChix Skrevet 15. april 2020 #32 Del Skrevet 15. april 2020 Har microneedled i minst 10 år uten problemer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #33 Del Skrevet 15. april 2020 7 timer siden, mlifjeld skrev: Ja.. bruker oljerens, aha toner(fjerner døde hudceller) , evt fuktserum før airol+fuktighetskrem. Tar også et par dagers pause om jeg får for mye flass. Altså om jeg tok litt for mye airol sammen med fuktighetskremen. De dagene bruker jeg kun rens, aha toner, fuktserum og fuktighetskrem Om jeg får mer flass enn jeg er komfortabel med, så tar jeg en runde med aha/bha peelen fra The ordinary. Den er kjempebra til å fjerne døde hudceller og flass. Liker ikke at bb kremen eller evt foundationen henger seg opp i tørre partier i huden.. Bruker også solkrem med faktor 50 og bb cream med solfaktor. Syntes det virker veldig hysterisk de de sier på pakkevedlegget.. Er jo sikkert noen som reagerer på kremer siden det er syre, men man må jo føle seg fram til hva som funker for en selv. Er jo bare å ta mindre mengde av kremen. ( særlig i begynnelsen) Tusen takk for svar!🌸 Har tenkt tanken selv om at det virket litt hysterisk. Da renser jeg og påfører fuktighetskrem jeg og. Jeg vil anbefale Ts å dra til hudlege for å vurdere om Airol kan hjelpe henne og. Anonymkode: 16d50...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 1. mai 2020 #34 Del Skrevet 1. mai 2020 På 18.3.2020 den 13.17, Hudiendring skrev: Tok microneedling i sommer og fikk masse rifter som utviklet seg til rynker. Huden har blitt 10 ganger verre. Ble verre måned for måned. Andre som har opplevd liknende? Ja, har lest om andre det har skjedd med ved dyp microneedling og behandleren ikke er kompetent nok til å bruke utstyret !! Hvor gjorde du dette? Var det hos en kosmetisk sykepleier? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #35 Del Skrevet 1. mai 2020 7 minutter siden, Sillje skrev: Ja, har lest om andre det har skjedd med ved dyp microneedling og behandleren ikke er kompetent nok til å bruke utstyret !! Hvor gjorde du dette? Var det hos en kosmetisk sykepleier? Hvor har du lest dette? Er så frustrerende når klinikken mener at dette ikke har skjedd andre en meg, og det derfor ikke kan være pga microneedling. Gjorde det på bewell av en kosmetisk sykepleier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #36 Del Skrevet 1. mai 2020 Uff Ts, jeg syns virkelig synd om deg.. går det ikke an å gå til en lege for å bekrefte om det kommer fra behandlingen? jeg har ikke hørt om det en gang, sikkert for jeg bor på bondelandet....jeg har en viss forståelse for at folk velger å behandle sjenerende arr og lignende, men ellers må vi faen lære oss å eldes med stil, altså få rynker, hengehud og god knows what! Flytt ut av byen til der det er mindre eksos, ha en jobb du elsker, spis sunt, tren hardt, gjør det du kan for at du har det bra, ikke stikk nåler i trynet.. unless its a tattoo 😄 Anonymkode: fad42...374 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillje Skrevet 1. mai 2020 #37 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg har sett folk som har fått det på www.realself.com men det har vært fraksjonert microneedling. Hva tok du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #38 Del Skrevet 1. mai 2020 På 27.3.2020 den 23.46, Hudiendring skrev: Man microneedler ikke der? Hva mener du med det? Jeg tok kun microneedling under øynene, ingen andre plasser. Så huden min ellers er veldig fin. Å kan man få 20 linjer under øynene på en måned da jeg ikke hadde noen fra før på den ene siden? Hadde rifter etter microneedlingen som har jobbet seg oppover. Så jeg har følgt dette dag for dag. Å jeg vet hvordan jeg så ut før behandlingene. Ser jeg på bilder før og etter er det drastisk forskjell. Det har ikke noe med microneedlingen å gjøre. Beklager. Det er aldring. Anonymkode: 49b60...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #39 Del Skrevet 1. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff Ts, jeg syns virkelig synd om deg.. går det ikke an å gå til en lege for å bekrefte om det kommer fra behandlingen? jeg har ikke hørt om det en gang, sikkert for jeg bor på bondelandet....jeg har en viss forståelse for at folk velger å behandle sjenerende arr og lignende, men ellers må vi faen lære oss å eldes med stil, altså få rynker, hengehud og god knows what! Flytt ut av byen til der det er mindre eksos, ha en jobb du elsker, spis sunt, tren hardt, gjør det du kan for at du har det bra, ikke stikk nåler i trynet.. unless its a tattoo 😄 Anonymkode: fad42...374 Jeg har vært hos hudlege som mener det kan komme av microneedling, men kan ikke si det sikkert siden det ikke ble tatt «før» bilde av huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #40 Del Skrevet 1. mai 2020 14 minutter siden, Sillje skrev: Jeg har sett folk som har fått det på www.realself.com men det har vært fraksjonert microneedling. Hva tok du? Er det noe som heter fraksjonert microneedling? Det blir vell dermapen, en maskin som prikker nålene ned i huden mens den blir ført frem og tilbake på huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå