Hudiendring Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Tok microneedling i sommer og fikk masse rifter som utviklet seg til rynker. Huden har blitt 10 ganger verre. Ble verre måned for måned. Andre som har opplevd liknende? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Sånn er det når du bruker nåler. Kjent komplikasjon Anonymkode: 4755a...af3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 Takk for info, er det samme som mesoterapi? Anonymkode: 8dee6...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Del Skrevet 18. mars 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for info, er det samme som mesoterapi? Anonymkode: 8dee6...a08 Hva med å lese deg opp på behandlinger selv? Lese vanlige komplikasjoner etc. Veldig vanlig av oppegående mennesker Anonymkode: 4755a...af3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 18. mars 2020 Beklager at jeg spurte..... Når jeg leser om det skal det jo være positivt for huden, gjorde dette på en kjent klinikk... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Del Skrevet 18. mars 2020 Ja, de gjør liksom «kontrollert skade» med den behandlingen. Det er ingenting som er kontrollert av den behandlingen. Det er dyrt sjansespill. Anbefaler deg å få resept på det som tidligere het aberela. Husker ikke det nye navnet. Men dette koster rundt 180kr, er mye mer effektivt. Du kommer til å flasse en to ukers tid, men har samme effekt som sterke lasere etc Anonymkode: a3f1a...f49 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 18. mars 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 18. mars 2020 Syns det er rart at de holder på med slikt i kjente salonger hvis dette er ett sjansespill😳 Jeg har googlet, men det er ikke noen som advarer mot dette eller skriver at de har fått verre hud. Når jeg gikk å klagte til salongen mente daglig leder at hun aldri hadde hørt om mitt problem før. Hun fikk meg til å føle meg dum som kom med dette. Jeg gikk ut fra salongen i den tro at huden i løpet av kort tid hadde eldet noe kraftigt og at det ikke var takket være microonedlingen. Og at disse riftene bare kom tilfeldigvis samtidig som behandlingene.... Å når jeg googlet dette er det ingen andre som skriver om samme problem, og da blir jeg jo svært usikker.... Jeg synes nå at huden ser helt forferdelig ut, masse rifter som bare jobber seg oppover og en salong som nekter å ta ansvar. Da er det greit at jeg skriver og spør om dette, hadde væry greit å snakket med noen som har opplevd det samme så jeg ikke er helt på bærtur. Det er fælt og se i speilet og jeg vurderte laser en kort stund, men der er det lettere å google seg til at det kan gjøre det verre. Skulle ønske det var likt med microneedling som jeg så på som en lett behandling. Takk for tips om krem😘 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 18. mars 2020 #8 Del Skrevet 18. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, de gjør liksom «kontrollert skade» med den behandlingen. Det er ingenting som er kontrollert av den behandlingen. Det er dyrt sjansespill. Anbefaler deg å få resept på det som tidligere het aberela. Husker ikke det nye navnet. Men dette koster rundt 180kr, er mye mer effektivt. Du kommer til å flasse en to ukers tid, men har samme effekt som sterke lasere etc Anonymkode: a3f1a...f49 Det nye navnet et Airol Kjempeeffektiv tretionoinkrem (a-vitaminsyre) faktisk det eneste som er bevist at fungerer mot rynker og arr av kremer. Jeg tar og tynner den ut i litt fuktighetskrem når jeg påfører den for å ikke få for høy konsentrasjon, altså for å unngå mye flassing. Har hjulpet meg så mye med mine arr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 18. mars 2020 #9 Del Skrevet 18. mars 2020 Retina-A er vel en av de få tingene som er klinisk bevist av det hjelper mot rynker. Ikke å anbefale hvis du har noen hudsykdommer dog. Har rosacea som jeg prøvde for å bedre sykdommen, og det var ikke god stemning for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Del Skrevet 18. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å lese deg opp på behandlinger selv? Lese vanlige komplikasjoner etc. Veldig vanlig av oppegående mennesker Anonymkode: 4755a...af3 Det var et reelt spørsmål. Er det det mesoterapi? Anonymkode: 8dee6...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Del Skrevet 18. mars 2020 58 minutter siden, Kaptein Klein said: Retina-A er vel en av de få tingene som er klinisk bevist av det hjelper mot rynker. Ikke å anbefale hvis du har noen hudsykdommer dog. Har rosacea som jeg prøvde for å bedre sykdommen, og det var ikke god stemning for å si det sånn. Det er klinisk bevist, ikke vitenskapelig. ALLE kan si det klinisk bevist, og ikke fungere i det hele tatt Anonymkode: 4755a...af3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #12 Del Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er klinisk bevist, ikke vitenskapelig. ALLE kan si det klinisk bevist, og ikke fungere i det hele tatt Anonymkode: 4755a...af3 Nå er faktisk tretinoin også vitenskapelig bevist da. Anonymkode: f7280...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 27. mars 2020 Jeg ammer, så må vente en stund med å bruke airol😩 Ingen andre som kommenterer at huden deres har blitt verre med mikroneedling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-Grey Skrevet 27. mars 2020 #14 Del Skrevet 27. mars 2020 (endret) Så leit at du måtte oppleve dette! Jeg vurderte microneedling, men leste om potensielle skadevirkninger. Husker ikke hvor jeg fant informasjonen, men kan ha sammenheng med hva slags nåler som blir brukt. Fant en nettside der de undersøkte ulike nåler med mikroskop. Er sikker på at du finner noe tilsvarende dersom du googler «microneedling damage science» eller noe lignende. EDIT: Kanskje denne kan være til hjelp for deg? https://thenakedchemist.com/microneedling-beware-it-can-seriously-mess-with-your-skin/ Endret 27. mars 2020 av Miss-Grey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 27. mars 2020 Fant litt der ja. Jeg blir så forbannet at hudpleiere eller kosmetiske sykepleiere utfører dette når det fremkommer hva som kan skje med huden på annerkjente salonger. De må jo mene oppriktig at det er bra for huden... Enda mer forbannet blir jeg når daglig leder mener hun aldri har hørt om ett slik problem jeg kommer med. Det sårer ekstra når huden min har blitt så fæl at jeg helst ikke vil møte folk. Gikk fra tre små linjer under det ene øyet til linjer under begge øynene. Det ble så mange at jeg ikke kan telle, og er bare 33 år😢 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. mars 2020 #16 Del Skrevet 27. mars 2020 47 minutter siden, Hudiendring skrev: Jeg ammer, så må vente en stund med å bruke airol😩 Ingen andre som kommenterer at huden deres har blitt verre med mikroneedling. Nei, jeg visste ikke dette. Tok det i sommer, men det synes ikke mer, det har blitt borte. Tok påfyll en gang og etter det gikk salongen konk. Jeg leste mye om dette og har aldri lest det du erfarer, bare at huden kan bli veldig skadet hvis man gjør det ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hudiendring Skrevet 27. mars 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 27. mars 2020 4 minutter siden, Keikolina skrev: Nei, jeg visste ikke dette. Tok det i sommer, men det synes ikke mer, det har blitt borte. Tok påfyll en gang og etter det gikk salongen konk. Jeg leste mye om dette og har aldri lest det du erfarer, bare at huden kan bli veldig skadet hvis man gjør det ofte. Tok påfyll av hva? Du tok microneedling en gang til? Hvor gjorde du det? Jeg gjorde det på den tynne huden under øynene, og ikke resten av ansiktet. Kan tenke meg at resten av ansiktet tåler det bedre enn huden under øynene😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 27. mars 2020 #18 Del Skrevet 27. mars 2020 Akkurat nå, Hudiendring skrev: Tok påfyll av hva? Du tok microneedling en gang til? Hvor gjorde du det? Jeg gjorde det på den tynne huden under øynene, og ikke resten av ansiktet. Kan tenke meg at resten av ansiktet tåler det bedre enn huden under øynene😳 Uff, nevermind. Mente microblading, jeg blander alltid! 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #19 Del Skrevet 27. mars 2020 3 timer siden, Hudiendring skrev: Fant litt der ja. Jeg blir så forbannet at hudpleiere eller kosmetiske sykepleiere utfører dette når det fremkommer hva som kan skje med huden på annerkjente salonger. De må jo mene oppriktig at det er bra for huden... Enda mer forbannet blir jeg når daglig leder mener hun aldri har hørt om ett slik problem jeg kommer med. Det sårer ekstra når huden min har blitt så fæl at jeg helst ikke vil møte folk. Gikk fra tre små linjer under det ene øyet til linjer under begge øynene. Det ble så mange at jeg ikke kan telle, og er bare 33 år😢 Sånn til info... Det er ikke fra microneedling... Man microneedler ikke der engang. Det er aldring. Desverre er det sånn at rynker legger man merke til når de kommer, derfor så virker det som de kommer brått. Anonymkode: 49b60...ac3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #20 Del Skrevet 27. mars 2020 Ta plasmapen hvis det kun er rundt øyet Anonymkode: ea809...db5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå