AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Jeg jobber i eldreomsorgen og ingen hos oss bruker noe beskyttelse. Det argumenteres at det ikke er mistanke om smitte så derfor ikke nødvendig. Men når smitten først er påvist så vil det jo være for seint uansett. Hvorfor ikke bare la helsepersonell beskytte seg og spare sykemeldinger ?? Anonymkode: 3f436...199
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Jobber med traumemottak. ALLE er smitte til det motsatte er bevist. Spesielt de som kommer inn bevisstløse. Dette for å verne om teamet og det er KRISE om alle blir i karantene. Vi bruker blyfrakker, dråpetett frakk, kirurgisk munnbind, hette, visir og hette samt hansker. VELDIG varmt og deilig.... Men innen eldreomsorgen hvor dere kan begrense besøk og eksponering ser jeg ikke grunnen til å freake helt ut. Dere kan fint unnalte pårørende å komme på besøk og dere kan være flinke med håndhygiene etc. Ikke vits å kaste bort smitteutstyr da. Og stol på meg, hadde gjort mye for å slippe alt smitteutstyr. Anonymkode: 74ad1...eb4 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Jeg jobber spm sykepleier i Nord-Norge på et sykehjem, vi brukeri ikke smittutstyr iom det ikle er noen pasienter med mistanke om smitte. Ei venninne sørpå som arbeider i ambulansen forteller at de bruke smittevernutstyr på hver pasient. Anonymkode: 6efdb...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå