Annevenn Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 La denne på forbruker og økonomi uten respons, kanskje noen her kan hjelpe? Jeg har fått pakke fra SN (jippi!) og den ble selvsagt stoppet i tollen, så jeg måtte betale 161 kr i MVA (89 kr)og Forenklet tollbehandling (72kr). Ikke noen stor sum, men siden SN sier de refunderer dette, tenkte jeg å prøve. Jeg har scannet fakturaen, men den er jo på norsk, så jeg må jo legge ved en liten mail. Jeg har åpenbart mistet alle mine forhenværende engelskkunnskaper, for jeg klarer ikke formulere meg skikkelig. Noen som er i stand til å gi meg en kvikk oversettelse? Her er det jeg vil ha med: "Subject: Refusjon av utgifter til toll og mva Jeg bestilte en pakke fra SN den 31. mai, som jeg mottok i dag. Den ble belastet med kr. 161 i toll og mva. I hht deres sider vil dere refundere dette beløpet, og jeg ber om at dette blir satt inn på min konto nr. xxxx Takker samtidig for rask og god service, og flotte produkter som jeg har vært veldig fornøyd med! Mvh xxx" Og så takker jeg den som måtte forbarme seg over meg i dag....
Milly:) Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Subject: Refunding expenses for import duty and value added tax I ordered a pack from Strawberrynet may 31st, that I recieved today. I was charged 161 NOK for import duty and VAT. According to your website you will refund this, and I request that it is transferred to my bank account xxxxxx I would also like to thank you for good service and great products which I have been very pleased with! Kind regards, xxxxx Noe sånt noe?
Annevenn Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2005 Tuuuuuuusen takk, du er kjempesnill! Masse klemmer til deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå