AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Hvor mye tjener dere? Hvordan øker lønnen? Osv? Hvor lenge har du jobbet der? Trives dere med jobben? Hva er de beste og værste oppgavene? (jeg ser for meg karriere i klesbutikk! Ikke døm meg! Jeg er skolelei og syntes faktis dette kunne vært noe for meg) Anonymkode: 223b7...8e2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #2 Skrevet 27. mars 2020 Jeg jobber 70% og har 207,- timen. Fornøyd med det. Butikken følger tariff, men det er dessverre mange klesbutikker som ikke gjør det. Så ikke ha for høye forhåpninger der. Anonymkode: 3f6f9...016
Marie1987 Skrevet 27. mars 2020 #3 Skrevet 27. mars 2020 I en klesbutikk kan du jo jobbe deg oppover og bli noe mer etterhvert om du ønsker og gjør en god jobb.. Du kan starte som en vanlig ansatt, bli assisterende butikksjef, så bli butikksjef og etterhvert regionsjef 😊 Er mange muligheter innen klesbransjen og en veldig fin jobb! 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #4 Skrevet 27. mars 2020 Nå jobbet jeg bare på Cubus i tre mnder, men jeg syns det var forferdelig kjedelig. Gjorde akkurat det samme hver eneste dag, pakke ut klær, alarmere, brette/henge, sette ut i butikken, fylle på fra lageret, ekspiderte kunder og hjelpe kunder. De to sistnevnte var min favoritt. Fikk prøve meg på vareeksponering, men det er vanligvis noen "høyere opp" enn du som er blodfersk som gjør det. Noen av folkene som jobbet der var ikke spesielt trivelig, og det teller jo mye. Var en 9 stegs prosess å logge inn på bruker, og fikk kjeft ila første dag fordi jeg spurte én gang å bli vist hvordan det skulle gjøres. Anonymkode: ac6c3...b95
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2020 #5 Skrevet 27. mars 2020 Men seff, alt er ikke for alle Anonymkode: ac6c3...b95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå