Gå til innhold

Hvitt pulver - narkotika?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Sikker feil kategori, men...

For litt siden lånte jeg bort bilen min til en kompis. Han har hatt problemer med narkotika før, men har hatt flere år hvor alt har vært bra. Men iallfall, i hanskerommet på bilen min finner jeg nå en del rester av hvitt pulver som noen åpenbart har forsøkt å børste vekk. Smakte så vidt på det uten at jeg har peil på hva jeg skal forvente av smak (har aldri vært borti stoff selv), det hadde ingen direkte smak, men var bittert/surt mot tunga. 

Er det noen som har noen tanker rundt hva pulveret kan være, før jeg snakker med han? 

Anonymkode: 83bba...a93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være kokain eller amfetamin, du må rengjøre bilen ekstremt godt for hvis du noen gang blir stoppet i en kontroll der politiet har hund så vil den garantert markere og da blir det full ransakelse både av bilen og bolig.

Aldri lån bort bilen til noen og spesielt ikke narkiser.

Anonymkode: b5ebf...f3c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje spør på freak.no

Anonymkode: 56c71...4f4

AnonymBruker
Skrevet

Du har sett for mange filmer. Det kunne like godt vært noe giftig, så du må selvsagt ikke smake på hvitt pulver du ikke vet hva er.

Anonymkode: 013f9...96c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har sett for mange filmer. Det kunne like godt vært noe giftig, så du må selvsagt ikke smake på hvitt pulver du ikke vet hva er.

Anonymkode: 013f9...96c

Ja, tenk om det hadde vært plumbo.

Anonymkode: f933c...1e1

AnonymBruker
Skrevet

Både kokain eller amfetamin smaker ekstremt kjemisk... selv små små korn..

hertegud hva har d å si? Skjer så og si aldri at noen blir stoppet med narkohund uten grunn helt uten videre. Små spor av narkotika i en bil er jo ingenting !!

Anonymkode: d9e76...a68

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden puttet du det i munnen? 

Anonymkode: e2403...c4b

• Liker 6
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette egentlig var melis eller litt potetmel? :phaedra:              

Anonymkode: 5e604...b41

Ja det er helt normalt å søle melis og potetmel i hanskerommet... På kjøkkenet, greit nok. Men ts må nok regne med at det er narkotika ja. 

Ikke lån bort bilen til den personen igjen. Støvsug og vask så godt du kan. 

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor i all verden puttet du det i munnen? 

Anonymkode: e2403...c4b

Ts her.

Jeg vet det ikke var særlig smart, nei, men det var et innfall i tilfelle noen kunne gi en pekepinn på hva det kunne være ut fra smak... Det var altså så vidt det var jeg berørte det med tungespissen. 

Ellers:

Det var iallfall ikke melis, og jeg heller skjønner ikke hva man skal med bakepulver i hanskerommet. 

Takker alle for svar. Jeg må jo bare få det vekk asap! 

AnonymBruker
Skrevet

Har selv erfaring med det greiene der.

En veldig sur og bitter, nærmest "kjemisk" smak er helt vanlig, ja.

Både kokain og amfetamin er egentlig 100% lukt- og smaksfrie. Men kriminelle gjenger blander det ut med all slags dritt for å tjene mer penger. Og det er dette du smaker. (Det er veldig, veldig mye annet som også smaker det samme, så kan selvsagt ikke garantere at det er det du har smakt på.)

Kontroversiel mening i spoiler:

Spoiler

Derfor burde staten selv produsere og selge narkotika. Mindre skadelig både for brukere, og de hundrevis av millioner av mennesker som lever i områder kontrollert av narkotikamafiaen.

Anonymkode: 9e9c2...eb9

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har selv erfaring med det greiene der.

En veldig sur og bitter, nærmest "kjemisk" smak er helt vanlig, ja.

Både kokain og amfetamin er egentlig 100% lukt- og smaksfrie. Men kriminelle gjenger blander det ut med all slags dritt for å tjene mer penger. Og det er dette du smaker. (Det er veldig, veldig mye annet som også smaker det samme, så kan selvsagt ikke garantere at det er det du har smakt på.)

Kontroversiel mening i spoiler:

Hide contents

Derfor burde staten selv produsere og selge narkotika. Mindre skadelig både for brukere, og de hundrevis av millioner av mennesker som lever i områder kontrollert av narkotikamafiaen.

Anonymkode: 9e9c2...eb9

Ts her, 

jeg har fått bekrefta at det var kokain. Har støvsugd og vaska så godt jeg bare kan. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Jeg konfronterte han som lånte bilen, og han innrømte det etter litt om og men. 

AnonymBruker
Skrevet

Har du funnet kokain i bilen din er du heldig ! Bare å sope sammen og måle opp. Gratulerer.

Anonymkode: 5472f...51e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette egentlig var melis eller litt potetmel? :phaedra:              

Anonymkode: 5e604...b41

Det smaker ikke bittert og surt. 

Kokain smaker surt og kjemisk. 

Anonymkode: 18d25...82a

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2020 den 10.19, AnonymBruker skrev:

Har du funnet kokain i bilen din er du heldig ! Bare å sope sammen og måle opp. Gratulerer.

Anonymkode: 5472f...51e

Heldig? Kunne fått grove etterfølger i en kontroll med hund. Kokain er ikke noe å juble over eller syns er kult å bruke. Det etser vekk hjernen og er årsak til veldig mange ødelagte liv hos både brukere og pårørende, alvorlige psykiske lidelser, blind og dødelig vold, og overdoser som leder til død. 

Anonymkode: 18d25...82a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sikker bare kreatin 💪

Anonymkode: c9160...266

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...