Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan dele erfaring med denne? Jeg har kjøpt det, men usikker på om jeg skal bruke den. Vi var til utredning forrige måned og de fant ingenting galt med noen av oss. Jeg har brukt billig testene før, men har syntes det har ført til mye unødvendig stress da man må ta de ganske regelmessig for å finne eggløsningen. Jeg er ganske sikker på at eggløsningen min er litt senere enn Flo appen sier, men usikker på når jeg burde begynne å ta denne testen evt., det er den med smiley fjes. Prøvere i over 1 år nå.

Anonymkode: 7a0b4...e35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er jo veldig enkel. Og skal taes på mårningen. Strimmeltester må taes mer ut på dag som er mer styrete mtp at du må vente så og så lenge med å spise og drikke. CB sin skal morgenurinen brukes på :) om du har den med dobbelsmiley er det lurt å teste kveld også når den er begynt å blinke om du vil ha eksakt dag:) 

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, nøtta skrev:

Den er jo veldig enkel. Og skal taes på mårningen. Strimmeltester må taes mer ut på dag som er mer styrete mtp at du må vente så og så lenge med å spise og drikke. CB sin skal morgenurinen brukes på :) om du har den med dobbelsmiley er det lurt å teste kveld også når den er begynt å blinke om du vil ha eksakt dag:) 

Den kan tas når som helst på dagen, det må ikke være morgenurin. 

Anonymkode: 30365...79b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kan tas når som helst på dagen, det må ikke være morgenurin. 

Hvis det er den med smilefjes, så står det i pakningsvedlegget at man skal bruke morgenurin, men jeg har selv god erfaring med å teste til andre tidspunkt. En gang fikk jeg f.eks blinkende smilefjes på morgenen og ikke-blinkende smilefjes på ettermiddagen. Sistnevnte er beste resultat. 

Anonymkode: fdabc...d9e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er den med smilefjes, så står det i pakningsvedlegget at man skal bruke morgenurin, men jeg har selv god erfaring med å teste til andre tidspunkt. En gang fikk jeg f.eks blinkende smilefjes på morgenen og ikke-blinkende smilefjes på ettermiddagen. Sistnevnte er beste resultat. 

Nei, det gjør ikke det. 

Screenshot_20200318_132714.jpg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør ikke det. 

Screenshot_20200318_132714.jpg

Det er ikke den samme testen som jeg har brukt. Er det flere med smilefjes fra CB? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke den samme testen som jeg har brukt. Er det flere med smilefjes fra CB? 

Det er denne jeg har kjøpt hvertfall.

TS

Anonymkode: 7a0b4...e35

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det finnes en med blinkende smilefjes, mulig det står at den skal tas med morgenurin 🙂

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeppjepp! Jeg også har den erfaringen. Fikk blinkende på mårningen og fast på kvelden, men den er letter og tolke uansett. For om du får fast på kvelden eller mårningen så har clearblue kortere til til antatt El. De har 24-36,og strimmel 24-48 så det blir jo det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...