AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Hvis en helt ukjent kvinne som så søt ut, på 29 år hadde for eksempel på en buss eller annet sted dere tilfeldig satt ved hverandre plutselig hadde begynnt å sende flørteblikk, for så å stryke hånden sin sensuellt over pikken din utenfor buksen og så tatt pikken ut og begynnte å suge deg helt ut av det blå. Så lenge ikke du hadde protestert så klart, hadde du likt det? Tanken på å gjøre dette med tilfeldige menn tenner meg så sykt mye 🤤 Anonymkode: aba02...f5c 6
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Dersom hun så velkledd og ordentlig ut, og ingen hadde sett oss, ville det vært en smått absurd, men veldig fin bonus den dagen. Som jeg ville latt skje helt uten motstand.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en helt ukjent kvinne som så søt ut, på 29 år hadde for eksempel på en buss eller annet sted dere tilfeldig satt ved hverandre plutselig hadde begynnt å sende flørteblikk, for så å stryke hånden sin sensuellt over pikken din utenfor buksen og så tatt pikken ut og begynnte å suge deg helt ut av det blå. Så lenge ikke du hadde protestert så klart, hadde du likt det? Tanken på å gjøre dette med tilfeldige menn tenner meg så sykt mye 🤤 Anonymkode: aba02...f5c Hehe ja i fantasien kan man fantaserer om mye, men tror jeg hadde blitt rimelig stresset om det skjedde i real life😅🙈 Anonymkode: 79dcb...218 2
Tomtegubben Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Utført i praksis sorterer dette under seksuelle overgrep og er straffbart. 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Som fantasi så er det pirrende, men hadde det skjedd live, så hadde jeg nok tenkt at hun var spenna gærn, og avvist. Muligens hvis vi hadde hatt en god dialog i forkant. Det finnes noen videoer av creepy mannfolk som sitter på tog eller buss, og onanerer, der hun som sitter ved siden av tilslutt ikke greier å holde blikket eller fingrene unna. Det er også litt opphissende. Samme med de som sitter i bilen sin, og får "tilfeldig" forbipasserende kvinner til å stoppe opp for å se på, eller hjelpe til. Anonymkode: be539...740 1
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, Tomtegubben skrev: Utført i praksis sorterer dette under seksuelle overgrep og er straffbart. For en tørr fis ja. Det hun gjør kan enkelt avvises, og handlingen er til dels varslet ved hennes flørt. I tillegg, det hun gjør i dette tenkte tilfellet, oppleves som ekstremt deilig og positivt for menn generelt. Loven har andre ting å holde på med. Tror uansett ikke dette utvikler seg til noe hverdagslig og plagsomt .
Dominas leketøy Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis en helt ukjent kvinne som så søt ut, på 29 år hadde for eksempel på en buss eller annet sted dere tilfeldig satt ved hverandre plutselig hadde begynnt å sende flørteblikk, for så å stryke hånden sin sensuellt over pikken din utenfor buksen og så tatt pikken ut og begynnte å suge deg helt ut av det blå. Så lenge ikke du hadde protestert så klart, hadde du likt det? Tanken på å gjøre dette med tilfeldige menn tenner meg så sykt mye 🤤 Anonymkode: aba02...f5c Og yes.... en av min miss sine fantasier for meg
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 32 minutter siden, Paramount skrev: For en tørr fis ja. Det hun gjør kan enkelt avvises, og handlingen er til dels varslet ved hennes flørt. I tillegg, det hun gjør i dette tenkte tilfellet, oppleves som ekstremt deilig og positivt for menn generelt. Loven har andre ting å holde på med. Tror uansett ikke dette utvikler seg til noe hverdagslig og plagsomt . Snu om på rollene og det er en mann som prøver seg på dette så har han fengsel i 2 år. Det kan være menn som er gift, er aseksuell, religiøs, homofile og menn generelt som synes dette er svært ubehagelig. Dette er et overgrep rett og slett! Du sitter egentlig å bagatelliserer noe som etter loven er et soleklart overgrep. Tenk deg om neste gang før du sier noe. At du hadde satt pris på det betyr ikke at de fleste ville det. Anonymkode: 79dcb...218 3
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snu om på rollene og det er en mann som prøver seg på dette så har han fengsel i 2 år. Det kan være menn som er gift, er aseksuell, religiøs, homofile og menn generelt som synes dette er svært ubehagelig. Dette er et overgrep rett og slett! Du sitter egentlig å bagatelliserer noe som etter loven er et soleklart overgrep. Tenk deg om neste gang før du sier noe. At du hadde satt pris på det betyr ikke at de fleste ville det. Anonymkode: 79dcb...218 Hvorfor snu om på rollene? Hold deg til saken. Leste du ikke at jeg skrev at hun flørtet, og det var ingen ting som ikke tilsa at han kunne gjøre motstand? Ta deg en bolle og tenk deg om før du vrir og vender alt til elendighet. Ikke ta det for gitt at verden er så ille som du ser for deg.
Gjest Alterego666 Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 Overraskende mange snerper her. Spontan sex mellom ukjente skjer hver dag og mange ganger hver helg over hele landet. Dere vanner ut overgrepsbegrepet når dere hausser opp dette. Ta sinnet deres ut over reelle overgrep.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 Nei, hadde ikke likt det. Ingen som vet hvem hun hadde vært borti for å si det sånn Anonymkode: f8000...f5e 1
draug 75 Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 På en buss? La det bli med fantasien. Men men jeg sier ja til tanken på at ei ukjent kvinne uten videre suger meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 4 timer siden, Paramount skrev: For en tørr fis ja. Det hun gjør kan enkelt avvises, og handlingen er til dels varslet ved hennes flørt. I tillegg, det hun gjør i dette tenkte tilfellet, oppleves som ekstremt deilig og positivt for menn generelt. Loven har andre ting å holde på med. Tror uansett ikke dette utvikler seg til noe hverdagslig og plagsomt . Vet at du er mann når du bagatelliserer overgrep mot menn! Anonymkode: 48924...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 Ts her. Jeg mener jo ikke overgrep, mannen kan bare si nei og man hadde jo lest ann mannen om han var villig først før man hadde startet. Anonymkode: aba02...f5c 1
Bamseklemmer Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tanken på å gjøre dette med tilfeldige menn tenner meg så sykt mye 🤤 🥰Heretter skal jeg begynne å ta buss❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 Nei takk. Vet at kvinner er IKKE sånne så ville tenkt at noe alvorlig feiler hu på bussen. Så nei takk. Anonymkode: fb327...012
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg mener jo ikke overgrep, mannen kan bare si nei og man hadde jo lest ann mannen om han var villig først før man hadde startet. Anonymkode: aba02...f5c Det er ikke bare å si nei når man er redd, les litt om normale reaksjoner på overgrep. Reagerte på det @Paramount skriver som fremstiller det som at det bare er "tørrfiser" som kan oppleve noe som et overgrep, eller hvis man ikke like et seksuelt overgrep når man er mann. Han skriver at det oppleves som "ekstremt deilig og positivt for menn generelt" og det er jo noe voldtatte menn faktisk møter av holdninger fra andre manneundertrykkende menn når de står frem om voldtekten, at de ikke skal klage og at han må være homo som ikke likte det, at de selv gjerne ville ha opplevd det han gjorde osv. Kjempesyk holdning! For det er ikke sånn at menn må syns sex er deilig til enhver tid, den holdningen legger også press på menn med ereksjonsproblemer for eksempel. Anonymkode: 48924...ce1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 Nei. Hold sånt hjemme hos deg selv Anonymkode: fb3d9...7c5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Hold sånt hjemme hos deg selv Anonymkode: fb3d9...7c5 Det er bare en fantasi, og i fantasien er jo såklart mennene med på det. Jeg driver ikke med det, vet ikke om jeg noen gang hadde turt. Jeg bare lurte på om hva menn tenkte. Behøver ikke halshugge. Anonymkode: aba02...f5c
Bamseklemmer Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er bare en fantasi, og i fantasien er jo såklart mennene med på det. Jeg driver ikke med det, vet ikke om jeg noen gang hadde turt. Jeg bare lurte på om hva menn tenkte. Behøver ikke halshugge. Og jeg gikk 5 på😂...men fantasien var noe jeg kunne ha godtatt... Det har skjedd før på festbussen hjem🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå