Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke type mennesker går du best overens med?

Og minst?

Anonymkode: 5cbf9...63f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går best overens med åpne og hyggelige mennesker med en god dose humor og samme verdier og menneskesyn som meg selv.

Går dårligst overens med mennesker som ikke bidrar i en samtale, som er problemorienterte og som sutrer over det meste. Folk som aldri tar ansvar for egne handlinger/ valg.

Anonymkode: 9df2b...588

AnonymBruker
Skrevet

Dårlig: folk som er redde for alt, er negative, høylytte, dramaqueens eller selvopptatte og oppmerksomhetssyk

Bra: de som ikke legger vekt på fasade, er åpne, ærlige, laidback, godtar at folk er forskjellige

Anonymkode: 1c794...2ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer best overens med forholdsvis ekstroverte, blide mennesker som ikke er opptatt av status og fasade. Folk som er litt alternative, idealistiske, åpensinnede og religiøse.

Jeg kommer dårligere overens med introverte, ateister, snobber, realister og folk som er veldig ambisiøse. 

Anonymkode: f36cf...dbd

AnonymBruker
Skrevet

Går dårlig overens med folk som bare snakker og snakker om seg selv. Og folk som er dørgende kjedelige. 

Går best overens med folk som viser interesse for andre, og som ikke tar seg selv så seriøst. 

Anonymkode: b2c8f...b3b

Skrevet

Jeg kommer best overens med folk som er mer lik meg selv: introverte, gjerne litt sjenerte, men som varmer opp etterhvert som man blir kjent og som synes stillhet faktisk kan være behagelig. At man ikke MÅ prate hele tiden. Sånne mennesker er deilig å forholde seg til. Men, når det er sagt: jeg både tror og håper jeg er en ganske omgjengelig person, og opplever å ha et godt forhold til mennesker som ikke er som meg også. Og når det er sagt: det er bare flott at folk er forskjellige, min samboer er jo både ekstrovert, sosial og utadvendt, så jeg er egentlig glad i veldig mange ulike type mennesker.

Jeg kommer dårligst overens med folk som er veldig overfladiske, mennesker som har helt forskjellige verdier/meninger enn meg og som er veldig verbale når det gjelder disse (man må gjerne ha ulike meninger, men det er slitsomt med mennesker som skal forkynne sitt syn og det aldri er snakk om noe annet), samt sånne typiske sleske "selgertyper" som har en litt sånn ovenpå-og-ned-holdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...