Gjest blåveis ikke innlogget Skrevet 15. juni 2005 #21 Del Skrevet 15. juni 2005 Sitat Pffft *vifter overlegent med lanken* De har jo nettside, og du kan bestille varer. Ha... Hva har det med saken å gjøre, dah!! For det første er det å gå på IKEA så myyye mer enn hva man får kjøpt seg. For det andre ville jeg ikke finne på å kjøpe meg ting usett. For det tredje er det veldig dyrt å få ting sendt hit til gokk. Jeg følger med på nettsidene osv altså.. Men det fører heller til økt ikeasavn enn redusert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2005 #22 Del Skrevet 15. juni 2005 Hehe, ok, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. juni 2005 #23 Del Skrevet 15. juni 2005 Sitat Fy skamme dere.. !! Her sitter jeg og har ikke vært på IKEA i hele år.. Flyttet laaangt unna... Savner IKEA, jeg.. :oops: Les denne så blir kanskje ikke savnet så stort (Men jeg liker Ikea jeg .. er stadig innom ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #24 Del Skrevet 15. juni 2005 sixx skrev: :o Så det er deg ja......har alltid lurt på hvem det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 15. juni 2005 #25 Del Skrevet 15. juni 2005 IKEA er jo himmel på jord, jeg kommer ALDRI til å gå lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 #26 Del Skrevet 15. juni 2005 Sitat IKEA er jo himmel på jord' date=' jeg kommer ALDRI til å gå lei[/quote'] :o Da lurer jeg på hva som er "helvete" på jord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå