Gå til innhold

Matteoppgaver for å lære matte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har jo hjemmeskole nå og datteren min som er snart 6 år har veldig lyst til å ha skole. Jeg er oitt usikker på hva jeg skal starte med. Hun kan plusse sammen tall opp til 5 så regne til 10 uten problem. Kan tenke oss å øve på bokstaver å. Hvor finner man lppgaver på nett foreksempel?

Anonymkode: 62bf4...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har jo hjemmeskole nå og datteren min som er snart 6 år har veldig lyst til å ha skole. Jeg er oitt usikker på hva jeg skal starte med. Hun kan plusse sammen tall opp til 5 så regne til 10 uten problem. Kan tenke oss å øve på bokstaver å. Hvor finner man lppgaver på nett foreksempel?

Gå inn på moava.org . Der finner dere linker til masser nettressurser for lærebøker. Nivå 1 er 1.trinn :) 

AnonymBruker
Skrevet

Matematikk.net

Anonymkode: aca85...2be

Skrevet

Salaby har gratis tilgang for alle under coronaviruset, der ligger det mye bra. Du må bare opprette en Feide-bruker. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og så lær deg selv forskjell på å og og..

Anonymkode: f7272...2f6

AnonymBruker
Skrevet

Dragonbox er en genial app 😍 Anbefales

Anonymkode: faad8...8a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...