AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Vi har jo hjemmeskole nå og datteren min som er snart 6 år har veldig lyst til å ha skole. Jeg er oitt usikker på hva jeg skal starte med. Hun kan plusse sammen tall opp til 5 så regne til 10 uten problem. Kan tenke oss å øve på bokstaver å. Hvor finner man lppgaver på nett foreksempel? Anonymkode: 62bf4...157
Marimba Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo hjemmeskole nå og datteren min som er snart 6 år har veldig lyst til å ha skole. Jeg er oitt usikker på hva jeg skal starte med. Hun kan plusse sammen tall opp til 5 så regne til 10 uten problem. Kan tenke oss å øve på bokstaver å. Hvor finner man lppgaver på nett foreksempel? Anonymkode: 62bf4...157 Gå inn på moava.org . Der finner dere linker til masser nettressurser for lærebøker. Nivå 1 er 1.trinn
Matas Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Salaby har gratis tilgang for alle under coronaviruset, der ligger det mye bra. Du må bare opprette en Feide-bruker.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har jo hjemmeskole nå og datteren min som er snart 6 år har veldig lyst til å ha skole. Jeg er oitt usikker på hva jeg skal starte med. Hun kan plusse sammen tall opp til 5 så regne til 10 uten problem. Kan tenke oss å øve på bokstaver å. Hvor finner man lppgaver på nett foreksempel? Anonymkode: 62bf4...157 Og så lær deg selv forskjell på å og og.. Anonymkode: f7272...2f6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Dragonbox er en genial app 😍 Anbefales Anonymkode: faad8...8a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå