Gå til innhold

Flytte inn i kollektiv 26 år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Jeg flyttet fra samboeren og inn til min far. Nå har jeg lyst til å flytte og blir nødt til å bo i kollektiv til jeg får spart opp til egenkapital. Jeg har ingen problemer med å bo i kollektiv. Problemet er heller hva andre tenker. Virker som de på min alder har kjøpt leilighet eller leier leilighet. Jeg synes det er ubehagelig, men samtidig har jeg ikke råd til noe annet. Et det normalt å bo i kollektiv som 26 åring? 

Anonymkode: 8eb74...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke noe rart med det.

Anonymkode: 227fb...8b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bodde selv i kollektiv som 27-åring, sammen med 3 andre jenter som alle var over 30. Ingenting rart med det

Anonymkode: 41f46...39c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit i hva andre mener.
Du må gjøre det som er best for din økonomi, men vil råde deg til å vente med det, og fortsette å bo hos din far frem til denne korona situasjonen er over

Anonymkode: dbc63...285

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg flyttet inn i kollektiv når jeg var 29.Bodde i utlandet alene men når jeg flyttet tilbake til Norge, flyttet jeg sammen med to menn som var litt yngre enn meg. Jeg tenkte aldri på at det var rart og det gjorde ikke de heller. Det kommer nok an på hvilken type du er og hvilket miljø du kommer fra. Jeg og alle mine venner har bodd i kollektiv fra vi var 20 og oppover, og etter at jeg flyttet ut av kollektivet flyttet jeg sammen med en venninne som jeg bodde sammen med til jeg var 31år, da jeg fant meg kjæreste. Det er bare venner som har blitt samboer med kjæresten som ikke har bodd i kollektiv, jeg kjente ingen som bodde for seg selv. Det er jo forskjell på å bo i kollektiv med folk på din egen alder og å bo sammen med folk på 21 år. 

Anonymkode: 836b6...d99

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal selv bo i kollektiv til jeg er 32... De 3 andre jeg bor med er ikke så veldig mye yngre enn meg.
Føler meg selvfølgelig litt gammel til å bo i kollektiv, men ingen har egentlig reagert negativt på at ei på min alder bor i kollektiv. Vi bryr oss nok mer om det enn hva andre gjør tenker jeg.

Anonymkode: cf486...aa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe problem det, og du selv synes det er greit? Utfordringen er heller, som du sier, hva andre tenker. Jeg måtte bo i kollektiv som student en periode, da jeg var 28, og slet veldig med å finne et rom. De fleste mente jeg var for gammel til at de ville ha meg der.. I tillegg opplevde jeg å bli avvist på date, av kvinner som mente jeg var for gammel til å bo sånn.

Anonymkode: 30c7e...a81

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noe problem det, og du selv synes det er greit? Utfordringen er heller, som du sier, hva andre tenker. Jeg måtte bo i kollektiv som student en periode, da jeg var 28, og slet veldig med å finne et rom. De fleste mente jeg var for gammel til at de ville ha meg der.. I tillegg opplevde jeg å bli avvist på date, av kvinner som mente jeg var for gammel til å bo sånn.

Anonymkode: 30c7e...a81

Herlighet!? Så rart. Men kvinner som aviser deg av den grunn er vel ikke noen du trenger å bry deg om. Noen har ikke skjønt så mye her i livet. Men rart at de mente du kanskje var for gammel da. Jeg var også på visning og det var litt rart. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal selv bo i kollektiv til jeg er 32... De 3 andre jeg bor med er ikke så veldig mye yngre enn meg.
Føler meg selvfølgelig litt gammel til å bo i kollektiv, men ingen har egentlig reagert negativt på at ei på min alder bor i kollektiv. Vi bryr oss nok mer om det enn hva andre gjør tenker jeg.

Anonymkode: cf486...aa8

Så fint at det er flere «eldre» som bor i kollektiv da😊 godt å høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...