Prelunia Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Skal lage marsipankake med to lag. I det ene skal jeg ha en bringebærkrem , men står litt fast på hva jeg kan ha som fyll nr 2. Noen som har tips ? Gjerne med oppskrift:) Er ikke så glad i banan , og må være barnevennlig også
LineG Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Jeg har pleid å ha vaniljekrem og bringebærkrem😄 litt tykkere vaniljekrem 😊 https://krem.no/hjem/vaniljekrem-grunnoppskrift/ 1
KatteLatte Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Ei pakke med piano vaniljekrem holder til ett lag i ei bløtkake 👍🏻 Veldig enkelt, og veldig godt sammen med bringebærkrem.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Vaniljekrem eller sjokolademousse Anonymkode: d52dc...ae2
SPOCA Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Pleier å ha vaniljekrem i tillegg til laget med bringebærkrem.
Brunhilde Skrevet 19. mars 2020 #6 Skrevet 19. mars 2020 Jeg er faktisk mest glad i bare bringebærkrem, gjerne med litt hakket mørk sjokolade. Har gjerne et par plater gelatin også i kremen, da blir den litt mousseaktig når den stivner, og så blir kaken høyere. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå