Gå til innhold

Etter Debatten på NRKi går, kommer dere til å endre på noe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kommer dere fremdeles til å ha aktiviteter ute sammen med andre, joggeturer, turer i marka, ha besøk av et par naboungervenner, osv, eller strammer dere enda litt til?

Anonymkode: 44ffe...8b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å slutte å se på debatten kanskje.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å jogge på den øde vei her jeg bor som før. Nekter å leve uten frisk luft eller aktivitet i flere måneder. Jeg klarer heller ikke ta denne forskeren seriøst.

Og forslag om karanteneleir - hvem skal ta seg av barna mine hvis jeg havner der? Hvor lenge skal folk sitte innesperret i disse leirene? Hva skjer med samboeren min? 

Anonymkode: a7ff9...585

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er gammelt nytt for oss som faktisk har fulgt statistikken og vitenskapen en stund nå. Ingenting hun sa var noe jeg ikke allerede visste. Vi har diskutert det på kg lenge nå.

Anonymkode: f3717...db2

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer til å leve som jeg gjør nå. Unngår matbutikker, og folkemengder. Ingen barn får komme inn til oss. Men vi er utenfor huset. Vi er i skogen, vi går ut å jogger, vi er i hagen for å leke. Vi samler ikke alle barna i nabolaget til leking. 

Anonymkode: a6c20...e2d

• Liker 3
Skrevet

Hvor ble det av den andre tråden om debatten?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har holdt oss hjemme siden fredag vi. Ungene får ikke møte venner, kun være ute i hagen. Jeg er permittert fra i dag, så nå er det kun nødvendige og korte turer på matbutikken for min del, ellers kun opphold i hagen/terrassen. Mannen min må jobbe, så han er den eneste som lever "normalt"

Anonymkode: 87628...165

AnonymBruker
Skrevet

Kun familien vår men barna må ut. Møter selvsagt ingen og bor ganske øde til

Anonymkode: e1237...52e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer ikke til å endre på noe, men det er fordi jeg har holdt meg isolert siden torsdag formiddag, med unntak av noen raske turer på butikken. 

Anonymkode: 9d332...280

• Opprett ny...