Gjest Lurer bare... Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Var på fest med noen venner i helga. Ei jente som vi i gjengen kjenner litt, kom bort til ene kameraten min å spurte om han hadde sett en fyr hu leita etter. Det hadde han ikke, så de ble stående å prate ei stund. Jeg spurte hvorfor hun leita etter han andre fyren, da sa hun "fordi han er så kjekk" og smilte. Virka som at hun angra litt på at hun sa det etterpå og så spurte hun om hu og kameraten min skulle danse... Det ville han (de har "vært borti" hverandre endel ganger før, og han liker henne). Han kyssa henne, det ble gjengjeldt og de hang sammen ganske lenge. Hvis en gutt hadde spurt meg om jeg visste hvor en deilige bekjent/venninne av meg var, jeg hadde sagt nei og gutten deretter hadde sagt "hmm.. neivel, skal vi danse da?" så hadde jeg følt meg som andrevalg deluxe... Det tror jeg andre jenter også ville gjort. Tenker ikke gutter slik? Begge hadde drukket, men alikevell... Har ikke tatt opp dette med kameraten min, for han så tydligvis ikke noe galt i det som skjedde... Jenta liker kameraten min også, vet jeg. Burde ikke hun vise det på en annen måte?
Gjest Milah Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Er ikke sikkert at han liker denne jenta på den måten du tror, og at han kun ser på henne som en "å ha de moro med på fest." Da er det vel likegyldig for han om hun egentlig liker kompisen hans bedre. Eller, hvis han har mer seriøse følelser for denne jenta, er det et ordtak som sier at kjærlighet gjør blind. Og det stemmer jo i mange tilfeller. Tror jeg personlig hadde tenkt som deg. Men folk er forskjellige..
Litt Lost Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Du kjenner denne jenten bare litt, husk det. Her kan mange terorier poppe opp. Ene teorien min er at denne jenten trengte noe å si for å komme i kontakt med din kamerat, dermed spør hun etter en fyr hun vet ikke er på festen og har så en grunn for å ikke forlate kameraten din igjen. Og hun ble da virkelig stående å prate en stund før hun spurte om å danse. Og sist jeg sjekket er ikke å danse sammen ensbetydende med å være forelsket eller at man skal starte et forhold. Om hun liker kameraten din, viser hun det på den måten hun er komfortabel med å vise det på. Litt sjalusi her?
glaciera Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Når ble det å synes noen er kjekk ensbetydende med å være forelsket i ham? :o
Gjest Playa' Skrevet 15. juni 2005 #6 Skrevet 15. juni 2005 Hvis du har mulighet for å komme i buksa på dama, så driter du i om du er andrevalg...
Gjest Både og.... Skrevet 16. juni 2005 #7 Skrevet 16. juni 2005 Hvis du har mulighet for å komme i buksa på dama' date=' så driter du i om du er andrevalg...[/quote'] Det kommer vel ærlig talt an på om du har tenkt deg nedom buksa, eller har tenkt å bli der....
Gjest Lurer bare... Skrevet 16. juni 2005 #8 Skrevet 16. juni 2005 Ene teorien min er at denne jenten trengte noe å si for å komme i kontakt med din kamerat' date=' dermed spør hun etter en fyr hun vet ikke er på festen og har så en grunn for å ikke forlate kameraten din igjen.[/quote'] Ja, det kan være... Da er hun ikke så grusom som jeg trodde. Den måten å nærme seg noen på er jo ganske søt... Nei, jeg har kjæreste og er fornøyd med vår tilværelse. Hvem vet hva som foregår i hodet til jenta og kameraten min... Blir spennende å se neste gang de møtes. Men nå var det ikke dette tilfellet jeg var mest ute etter å diskutere: Jeg lurer på om de fleste (mange iallefall) gutter synes det er ok å være andrevalg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå