AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 De dagene jeg er alene med begge to (8mnd og nettopp fylt 2år), sliter jeg litt med å holde en god rytme gjennom dagen. Blir mye parkering foran tv på eldste når jeg må styre med minste. Storebror er ikke "flink" til å leke alene, og selvom han settes i gang er han veldig klengete på meg og ønsker å ha meg med i lek(forståelig nok). Litt vanskelig med en baby som kryper rundt og slår seg hele tiden. Jeg sitter mye på gulvet med dem, men husarbeid og matlaging må gjøres uansett. De sover heller ikke samtidig, så det blir veldig mye styr når jeg skal legge den ene mens den andre er våken. Tips tas imot😊. Vi bygger togbane, duplo, tegner, maler, perler, baker osv, men felles for alt er at eldste vil ha meg ved siden av hele tiden, mens minsten ikke har tid til å sitte i ro. Anonymkode: d4835...928
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Du er vel kanskje i permisjon enda? Da hadde jeg forsøkt å få soverutinen lik, slik at hovedduppen til begge foregikk på samme tid. Da kan du rydde og starte på middag. Så har du bedre tid til dem når de er våkne, husarbeid kan du gjøre når begge sover på kvelden. Og du, senk kravene nå. Det trenger virkelig ikke å se strøkent ut. Her er jeg hjemme med ei på 8 og ei på 1,5 + at jeg er gravid. Samboeren er på jobb på dagen. Vi leker, baker, har hjemmeskole og nyter vårværet. Også rydder vi og lager middag når vi er to eller når begge er i seng. Stua er full av leker, men det gjør ikke noe nå 🙂 Ingen kan komme på besøk, så det spiller ingen rolle uansett 😂 Anonymkode: 43b2b...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå