AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Hei! Jeg er en mann på 32 år som er sammen med en kvinne på samme alder. Vi har vært sammen halvannnet år, er forlovet, samboere og har det veldig bra, men jeg har en frykt for å bli bedratt og jeg har spurt henne to ganger om hun har vært utro. Begge gangene har hun gitt meg noe jeg tolker som skyldige blikk, men som hun selv sier hun får fordi hun er uskyldig og blir satt ut. Jeg henger meg opp i disse blikkene. Men samtidig så ser hun meg i øyne og virker troverdig når hun sier hun ikke har vært utro. Er det jeg som overreagerer på blikkene? Anonymkode: 625e1...e15
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 18. mars 2020 Du overreagerer noe helt vilt!!!!! Anonymkode: e5c49...019 58
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 TS her. Hun ser meg i øyne og sier hun ikke har vært utro etter at hun har gitt meg det blikket. Anonymkode: 625e1...e15
Bamseklemmer Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Det er iallefall en ting man aldri skal spørre en kvinne om, det er om hun har vært utro! Det du spør om lager uopprettelig hakk i forholdet hvis det ikke stemmer, du har nettopp bevist at du ikke stoler på henne... 32
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Du må jo i det miste ha en grunn til å spørre henne? At du er en sjalu type er ikke grunn nok! Det blir jo sykt slitsomt for henne å være i et sånt forhold! Anonymkode: 9a099...458 16
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Ts her Det er blikkene som gjør at jeg føler dette, så det er ikke rart jeg lurer. Anonymkode: 625e1...e15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Ts her. Hun har vært i Syden to uker med moren, lurer på om det skjedde noe da. Jeg har også vært i Syden med faren min, skjedde ikke noe der. Anonymkode: 625e1...e15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må jo i det miste ha en grunn til å spørre henne? At du er en sjalu type er ikke grunn nok! Det blir jo sykt slitsomt for henne å være i et sånt forhold! Anonymkode: 9a099...458 Ifjor en gang sendte en av de mannlige vennene hennes et bilde av henne i bikini som han hadde hatt på pcen j mange år. Hvorfor hadde han det av henne? Og han skrev hun hadde fine pupper. Ts Anonymkode: 625e1...e15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 Jeg føler også hun ser på rumpa til andre gutter. Dette sier hun ikke stemmer og at hun kaster blikket mye ned pga hun har angstlidelse. Ts Anonymkode: 625e1...e15
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 Dere burde ikke være sammen nå det er så mye mistillit. Det er ikke noe grunlag for en fremtid sammen. Når du spør om slike ting så dytter du forholdet mot slutten spørsmål for spørsmål. Svaret er vondt men ganske enkelt. Hvis du mistenker at hun har vært utro og til stadighet ser på andre menn, så går du fra henne. Hvorfor spørre spørsmål når du ikke har tillit til svarene? Du bør oppsøke hjelp for dette da det virker helt sykelig. Har selv vær i forhold i 15 år, og aldri fått disse spørsmålene. Anonymkode: 6691d...645 20
Kvinne87Rogaland Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hun har vært i Syden to uker med moren, lurer på om det skjedde noe da. Jeg har også vært i Syden med faren min, skjedde ikke noe der. Anonymkode: 625e1...e15 Herregud, folk går jo ikke rundt og ligger med folk når man er på tur med sin egen mor! "Mamma, jeg stikker og møter en fremmed fyr for å pule, ikke si det til kjæresten min". Hører du ikke hvor ABSURD det høres ut? Du har tydeligvis et alvorlig problem, søk hjelp og ikke la det gå ut over stakkars kjæresten din. 27
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 Tror det oppgitthet du ser i blikket hennes. Og om hun i tillegg har angst, mens du driver med å tyne henne sånn, ikke bra! Anonymkode: 175f4...f9a 23
Oslodamen Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 Nesten alle vil få et «skyldig» blikk av å bli spurt om noe sånt. Det er som å bli stoppet i tollen eller avhørt av politiet, du føler deg så ufattelig dum og skyldig enda du ikke har gjort noe galt, kun av den enkle grunn at du er redd for at de tror du har gjort noe galt! Jeg er enig med de andre her i at du trenger hjelp til å få kontroll på sjalusien din. Hvis ikke risikerer du at forholdet går i stykker. 14
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 Uansett hva slags blikk hun hadde gitt deg eller hva hun hadde sagt så ville du tolket det verste. Fordi du har et problem inni deg, ikke fordi hun har vært utro. Tenk på den og jobb med deg selv. Anonymkode: 24a20...636 9
Deseo Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hun ser meg i øyne og sier hun ikke har vært utro etter at hun har gitt meg det blikket. Anonymkode: 625e1...e15 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her Det er blikkene som gjør at jeg føler dette, så det er ikke rart jeg lurer. Anonymkode: 625e1...e15 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hun har vært i Syden to uker med moren, lurer på om det skjedde noe da. Jeg har også vært i Syden med faren min, skjedde ikke noe der. Anonymkode: 625e1...e15 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifjor en gang sendte en av de mannlige vennene hennes et bilde av henne i bikini som han hadde hatt på pcen j mange år. Hvorfor hadde han det av henne? Og han skrev hun hadde fine pupper. Ts Anonymkode: 625e1...e15 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler også hun ser på rumpa til andre gutter. Dette sier hun ikke stemmer og at hun kaster blikket mye ned pga hun har angstlidelse. Ts Anonymkode: 625e1...e15 Sorry, men utifra disse svarene her så virker du ikke helt god. Må nesten være trolling.. Dette er ingen grunn til å tro at hun er utro. Hadde dette vært meg så hadde jeg gjort det slutt for lenge siden. Du virker som en sykelig sjalu type. Skaff deg hjelp eller gjør det slutt før du ødelegger dama di mer da hun allerede sliter med angst. 21
Roci Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ifjor en gang sendte en av de mannlige vennene hennes et bilde av henne i bikini som han hadde hatt på pcen j mange år. Hvorfor hadde han det av henne? Og han skrev hun hadde fine pupper. Ts Anonymkode: 625e1...e15 På hvilken måte mener du at dette er kjæresten din sitt ansvar? Hun har jo ikke levd i isolat før hun traff deg, og hun kan heller ikke bestemme over hva andre mennesker sier eller gjør. 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler også hun ser på rumpa til andre gutter. Dette sier hun ikke stemmer og at hun kaster blikket mye ned pga hun har angstlidelse. Ts Anonymkode: 625e1...e15 Hun har angst. Tror du hun får mindre angst når kjæresten stadig spør om hun har vært utro- i et nytt forhold? Anonymkode: 8627f...80d 8
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 37 minutter siden, Oslodamen skrev: Nesten alle vil få et «skyldig» blikk av å bli spurt om noe sånt. Det er som å bli stoppet i tollen eller avhørt av politiet, du føler deg så ufattelig dum og skyldig enda du ikke har gjort noe galt, kun av den enkle grunn at du er redd for at de tror du har gjort noe galt! Dette. Anonymkode: 8627f...80d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå