Gå til innhold

Hva er hamstring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hamstring er BRA!

Da slipper du å tenke på å dra flere tur til butikken og apoteket.

Anonymkode: 232fb...1e1

Litt dumt hvis svært mange henter ut flere måneders forbruk av f.eks astmamedisin, slik at andre som har et akutt behov for dette ikke får medisinen sin, eller?

Anonymkode: d6669...0bf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ukeshandling er ikke hamstring.. det er ikke problem med full handlevogn NPR SU bare kjøper 1-2 av hver ting 😊 når man kjøper 5 pakker risgryn og 6 grandiosaer derimot.. 

Anonymkode: 17a71...fb5

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det var vanskelig å vite forskjellen da jeg vanligvis kjøper stort. 

Vi har to store sekker dopapir, 10+ tuber tannkrem, 5 zaloflasker, 10 pakker frossengrønnsaker. Blant annet. For det er slik jeg handler, orker ikke å skrive slike ting på lista 12 ganger i året, når det holder å skrive det ned en gang. 

Jeg har selvfølgelig bare tatt en og en ting i disse dager. Hermetiserte tomater for eksempel, trengte det til en middag, var tom, pleier da å kjøpe 10 bokser. Nå kjøpte jeg bare en. 

Men i normale tilfeller - jeg ser ikke hvorfor dette er drøyt? Jeg sparer store mengder tid og penger på det. 

Anonymkode: 6ec6c...cad

5 zaloflasker? Du vet at en dråpe er nok?

Anonymkode: 33a80...f78

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

5 zaloflasker? Du vet at en dråpe er nok?

Anonymkode: 33a80...f78

Jeg bruker det som rengjøringsmiddel ellers også, da det inneholder få skadelige stoffer.

Zalo+eddik til vask av bad, for eksempel. 

Anonymkode: 6ec6c...cad

Skrevet

Jeg tenker hamstring i seg selv ikke er problem, det som er problemet er når det skjer i panikk, slik vi så forrige Torsdag. Myndighetene anbefaler vel å ha et 3dagers kriselager

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hamstring er BRA!

Da slipper du å tenke på å dra flere tur til butikken og apoteket.

Så det er bra at vi to dager på rad verken får taki brød,baguett,pasta,egg eller paracet bare fordi dere hamstrer?? Å hamstre er utrolig egotisk,kan ikke skjønne at voksne mennesker ikke klarer å tenke lengre enn sin egen nesetipp! Sønnen min hadde også vært hos faren i helgen å heller ikke der fikk de taki brød pga at folk hamstrer sånn! Da er det lov å bli forbanna!

Anonymkode: ee9a9...00d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er bra at vi to dager på rad verken får taki brød,baguett,pasta,egg eller paracet bare fordi dere hamstrer?? Å hamstre er utrolig egotisk,kan ikke skjønne at voksne mennesker ikke klarer å tenke lengre enn sin egen nesetipp! Sønnen min hadde også vært hos faren i helgen å heller ikke der fikk de taki brød pga at folk hamstrer sånn! Da er det lov å bli forbanna!

Anonymkode: ee9a9...00d

Det er derfor du må være tidlig ute med å hamstre. Man får aldri sagt mange nok ganger. At man må være tidlig ute med å hamstre!!!!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hamstring er når man kjøper 10+ bokser med lapskaus. 

Anonymkode: b13f4...427

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt dumt hvis svært mange henter ut flere måneders forbruk av f.eks astmamedisin, slik at andre som har et akutt behov for dette ikke får medisinen sin, eller?

Anonymkode: d6669...0bf

Ja, jeg skjønner ikke at det er lov. 

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Apocalypte skrev:

Ja, jeg skjønner ikke at det er lov. 

Det er vel ikke lov lenger?

Anonymkode: d920a...90c

• Opprett ny...