AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg blir litt sprø her. Jeg bestilte airpods etter en i familien hadde kjøpt, og de virket utrolig digg og lettvint. Det er de også. Hatt de bare en dag og elsker de. Men. Jeg vet ikke om jeg gjør noe feil eller om noe er feil med telefonen min? Googlet meg ihjel, men finner ikke ut noe.. Det merkelige er at jeg får de koblet til gjennom Bluetooth, men appen vil ikke vise hvor mye strøm som er igjen på airpodsene eller ladeetui'en. Det kommer bare opp et varsel at telefonen/appen ikke kan finne noe airpoods. Også står det: Vennligst aktiver Bluetooth, plasseringstjeneste og åpne lokket/slå på hodetelefonen. Dette er jo for å få se hvor mye strøm som er igjen på de. Men jeg får jo som sagt til å koble dem til og kan høre på musikk. Så det er jo merkelig hvorfor strømmen ikke også kommer opp? Noen som aner noe? Legger til skjermbilder av det jeg mener. Så kanskje lettere å forstå. Kan telefonen min være for gammel?🤔 Anonymkode: 6602d...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Ingen? Anonymkode: 6602d...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Del Skrevet 22. mars 2020 Nå skal jeg være litt kjip her, for å hjelpe deg hjelpe deg selv. Dette skulle du undersøkt i forkant av innkjøpet. Airpods er designet for iOS, og dermed vil det oppstå problemer med programvaren til Android. Det finnes heldigvis en app som er laget for Android så du likevel kan se batteristatusen. Bruk Google, dette klarer du fint. Anonymkode: 04d0f...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #4 Del Skrevet 22. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå skal jeg være litt kjip her, for å hjelpe deg hjelpe deg selv. Dette skulle du undersøkt i forkant av innkjøpet. Airpods er designet for iOS, og dermed vil det oppstå problemer med programvaren til Android. Det finnes heldigvis en app som er laget for Android så du likevel kan se batteristatusen. Bruk Google, dette klarer du fint. Anonymkode: 04d0f...d49 Kom det dårlig frem? Jeg vet de egentlig ikke er laget for Android, men de skal likevel funke. De funker helt fint, bortsett fra at jeg ikke får sett batteristatusen med appen. Så altså problemet mitt er at appen ikke funker. Så fremst det ikke finnes andre apper, men har bare hørt om denne. Men men, gjort er gjort. Anonymkode: 6602d...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #5 Del Skrevet 23. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom det dårlig frem? Jeg vet de egentlig ikke er laget for Android, men de skal likevel funke. De funker helt fint, bortsett fra at jeg ikke får sett batteristatusen med appen. Så altså problemet mitt er at appen ikke funker. Så fremst det ikke finnes andre apper, men har bare hørt om denne. Men men, gjort er gjort. Anonymkode: 6602d...36d Fremfor å lese innholdet i innlegget mitt har du valgt å bli fornærmet. Helt ok, det er din rett men her misser du informasjon på bakgrunn av det. Hadde du undersøkt dette i forkant hadde du ikke bare vært klar over at tilleggsfunksjoner ikke er tilgjengelig for andre operativsystem enn iOS, batteristatusen en av dem. Samtidig ville du funnet ut hvilke steg du kunne ta for å gå rundt dette problemet. Ett annet tips er at det lønner seg å være høflig når noen skal hjelpe deg. Anonymkode: 04d0f...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå