Gå til innhold

Normalt å bli hissig hvis ikke regelmessig sex i forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Damer, blir dere småhissige når dere går en stund uten sex? Jeg blir litt sur/grinete hvis det går godt over en uke. 
Menn da, kjenner dere på dette? 
Hva kommer det av tro? 

Anonymkode: dea4e...ce7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke

Anonymkode: 3e84c...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Nei har ikke hatt det på mangeee mange mnder nå. 

Anonymkode: 0537e...608

Skrevet

Både kvinner og menn blir det uten at de er klar over det... Irriterende og frustrerende å ikke få sex, men man har seg selv å takke for at man ikke får sex...

Skrevet

Blir nok ikke hissig, men mere likegyldig, deprimert og passiv av mangel på (god) sex. Gidder ihvertfall ikke å prøve meg, da risikerer jeg jo at hun blir med på leken kun for min del, uten å ha særlig lyst selv. Det suger enda mer en null sex.

AnonymBruker
Skrevet

Min ex ble sur og ordknapp når jeg for EN GANGS SKYLD ikke hadde lyst. Veldig rettferdig med tanke på alle de gangene jeg hadde ballespreng, men hun ikke hadde lyst. Ble jeg skuffet? Selvfølgelig. Ble jeg sur og grinete? Nei. I motsetning til henne viste jeg gode miner til slett spill. 

Anonymkode: ab95f...867

• Liker 1
Gjest Lotus20
Skrevet

Jeg kan fort bli litt amper om jeg går mange dager uten sex når jeg er i et forhold. Vil gjerne ha sex minst en gang om dagen. Har alltid vært slik, og har nå rundet 42:)

Skrevet
6 hours ago, Bamseklemmer said:

Både kvinner og menn blir det uten at de er klar over det... Irriterende og frustrerende å ikke få sex, men man har seg selv å takke for at man ikke får sex...

Mulig du har rett, i ytterste konsekvens. Da må man i så fall gå ut av forholdet når det ikke funker, og finne en bedre egnet sexpartner. I realiteten er det ikke så enkelt, verken det å avslutte et forhold på det grunnlaget, og å finne en ny og bedre partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja kan bli irritabel og frustrert. Det å ha sex ligger så dypt i oss mennesker med normale drifter. Er jo bevisst at de som er ensom, ikke har sex er mere deprimertr og dør tidligere. Sex utløser endorfiner, og gjør at man knytter seg nærmere partneren, så ikke rart at mange lever i dårlige forhold og det er mange skilsmisser så lite sex som mange har.

Anonymkode: 654b0...7e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vil jeg tro. Nå har vi stort sett sex 1-3 ganger daglig, men vet jo hvor seksuelt frustrert jeg blir feks etter fødsel

Anonymkode: 46975...675

Gjest Paramount
Skrevet

Jeg kan bli litt frustrert dersom det er lite kroppskontakt. Manglende sex og orgasme er ikke så vanskelig å vente på. Litt frustrasjon kan det bli, men jeg vet jo at premien øker dag for dag.

AnonymBruker
Skrevet

Grinete? Aldri. Men jeg kan begynne å lure litt på om hun fortsatt vil ha meg, og kan bli litt nedstemt.

Anonymkode: 27a34...cbb

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke grinete eller hissig av mangel på sex, men blir mye gladere og mer kjærlig når vi nettopp har hatt sex. Da er jeg som nyforelsket igjen🥰

Anonymkode: da3be...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...