Gå til innhold

uten strømper og corona

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan man få corona visst man går uten strømper på samme gulv som en annen person med corona.

Tenker siden folk ikke håndhilser lengre

Visst det smitter gjennom hender vil det sikkert smitte gjennom føtter også.

Kan jeg bruke tynne nylonstrømper eller vil det bli for tynt.

Jeg er ikke så glad i sokker, går derfor mest barbeint.

Tenker mest visst jeg er på besøk eller har besøk av folk som går uten sokker/Strømper.

Anonymkode: 9ac4f...7fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Viruset trenger ikke gjennom hel hud. Grunnen til at vi ikke håndhilser, er at det kan overføre virus mellom hender, og så tar man seg til ansiktet og får smitten inn i kroppen. Jeg ville altså ikke vært bekymret for å gå barfot.

Anonymkode: 7c4fc...a1c

• Liker 10
Skrevet (endret)

Smitter gjennom hender??   Ta på deg et par sokker hvis du skal på besøk eller har besøk. Det er vel ikke så vanskelig?

Endret av Apocalypte
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så sikker på dette, har begynt å få litt kløe/kiling under tåballen og under hælen, av og til kiler det litt mellom tærne mine.

Er så redd dette kan være corona smitte.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker mest visst jeg er på besøk eller har besøk av folk som går uten sokker/Strømper.

Hvis du absolutt må gå barbeint, så ta med deg tøfler eller andre innesko når du er på besøk hos folk. Tilsvarende oppfordrer du dine likesinnede barbeint-venner til å ta med seg innesko når de er hos deg

Problemet er løst! 

Anonymkode: 57480...6fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du spiser ikke/har de i ansiktet så ofte på føttene som med hendene? Vel, så er ikke det den største trusselen. 

Anonymkode: c0fb1...2ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke så sikker på dette, har begynt å få litt kløe/kiling under tåballen og under hælen, av og til kiler det litt mellom tærne mine.

🤣🤣

Takk for at du fikk meg til å le godt😂

Anonymkode: 828e8...074

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

🤣🤣

Takk for at du fikk meg til å le godt😂

Hva behager ? det kiler mellom tærne mine og under tåballene, har og en litt rar følelse under hælen.

Mulig det er psykisk, men er livredd for å ha fått dette viruset.

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke putter føttene i munnen skulle det vel være greit.

Anonymkode: 7833b...e98

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva behager ? det kiler mellom tærne mine og under tåballene, har og en litt rar følelse under hælen.

Mulig det er psykisk, men er livredd for å ha fått dette viruset.

Så lenge du ikke har for vane å tygge på tåneglene dine så er du trygg for smitte fra føttene. 

Anonymkode: 29638...1e0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

dum ?? det er høyst reelt.

Tror ikke du tar corona på alvor jeg

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

dum ?? det er høyst reelt.

Tror ikke du tar corona på alvor jeg

Det tror jeg det er du som ikke gjør...

Hvis ikke så har du jo ikke peiling på symptomene for corona...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg det er du som ikke gjør...

Hvis ikke så har du jo ikke peiling på symptomene for corona...

Hva behager, er stiller jeg et seriøst smp også blir jeg møtt med denne tonen😳

AnonymBruker
Skrevet
På 18.3.2020 den 9.49, AnonymBruker skrev:

Hvordan synes du selv dette høres ut? Angst, tvangstanker? Du blir ikke smittet av å gå på samme gulv som en smittet. Men om du blir det. Så er du syk i 2uker og blir immun. Da er du ferdig med det. Men hva da. Finner du nye rare ting å bekymre deg over?
Tror i bunn og grunn at du tullet med dette innlegget. 

Anonymkode: 6e121...f10

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Perelandra, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg gjør får å unngå coronasmitte innendørs gjennom føttene er å ta på meg moonboots og fire par sokker. Dette er en bombesikker metode for å forhindre smitte! Viruset er jo ikke på månen, så det blir helt forvirret av moonboots. Men skulle det komme seg igjennom, så er de ytterste sokkene fra Adidas, for da skjønner viruset at jeg er ung, frisk og sprek. Og da er det bare å gi opp. Skulle viruset komme seg igjennom allikevel, så er neste par fra Champion. Jeg er ikke bare atletisk, men en vinner! Her har ikke viruset en mulighet til å vinne. Skulle viruset forvirre seg videre innover så har jeg på Nike sokker. Seiersgudinnen. Da har viruset ingen sjans, dette er jo en gudinne, ikke bare et virus. Innerst et par fra Puma, for det første skremmer pumaer vannet av det meste, og for det andre blir viruset nå helt forvirra, for det angriper jo ikke pumaer heller. 

Dette er en helt sikker metode for å slippe coronasmitte gjennom føttene. 

Anonymkode: 61077...baa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trolleri, trollera...

Anonymkode: 9892a...abf

AnonymBruker
Skrevet

Om du støtt og stadig har besøk eller er på besøk, så kan jo det bli litt kjedelig med virus under føttene.......

Anonymkode: 93872...bd1

AnonymBruker
Skrevet
På 20.3.2020 den 14.18, AnonymBruker skrev:

Om du støtt og stadig har besøk eller er på besøk, så kan jo det bli litt kjedelig med virus under føttene.......

Anonymkode: 93872...bd1

ja helt enig, ønsker ikke å virus under mine tær og tåballer, jeg kontaktet legevakt, men de ville ikke teste meg.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja helt enig, ønsker ikke å virus under mine tær og tåballer, jeg kontaktet legevakt, men de ville ikke teste meg.

Det finnes mange tjenester som tilbyr gode serier og filmer, bedre enn å bruke tiden på og lage dårlige trolletråder. 

• Liker 1
  • Opprett ny...