Gå til innhold

Butikk ett minutts kjøretid unna. Er det "slemt" å bestille hjemlevering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig lyst til å ta med fireåringen i butikken. Eller kan storebror som går i 5. trinn passe fireåringen her hjemme mens jeg handler?

Anonymkode: 7b6da...3a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slemt? Om det er et tilbud de har, så trenger man vel ikke noe argument for å benytte seg av det? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Storebror kan fint passe 4åring mens du er på kort handletur ett minutt unna. 

Anonymkode: 1b298...cd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slemt?

Anonymkode: 96cc1...826

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Krok1 skrev:

Slemt? Om det er et tilbud de har, så trenger man vel ikke noe argument for å benytte seg av det? 

Med mindre tilbudet er ment for folk i karantene og ikke de som ikke er i karantene (sånn er det her jeg bor).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med "slemt" så mener jeg at de kanskje har mer enn nok å gjøre nå i disse tider. Om de kanskje blir irritert for at de må bruke tid på å plukke varer og levere til noen som bor så nær.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Med mindre tilbudet er ment for folk i karantene og ikke de som ikke er i karantene (sånn er det her jeg bor).

Dette tilbudet har de hatt lenge, uavhengig av korona.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Storebror kan fint passe 4åring mens du er på kort handletur ett minutt unna. 

Det kommer vel strengt an på modenheten til storebroren.

AnonymBruker
Skrevet

Butikkansatte har mer enn nok å gjøre akkurat nå. Er storebror stor nok til å passe bør det heller gjøres sånn. 

Kjenner jeg nesten blir litt provosert. La nå heller de som sitter i karantene og er gamle/svake få ha hjemkjøringa i fred. De som jobber i matbutikk er ikke personlige shoppere for dere som ikke orker... 

Anonymkode: df7b9...875

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Storebror passer i 10 minutter. La de spille dataspill eller sett på en film.

Anonymkode: 50cc0...5d3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er det ikke. Det er jo det som er fornuftig å gjøre hvis man sitter i karantene og tenker på sine medmennesker. Hvis man er i isolasjon kan man overhodet ikke gå utenfor døren. Jeg sitter i isolasjon og 50 meter borti gata ligger det en pizzarestaurant som nå reklamerer med gratis utkjøring av pizza. Jeg har tenkt å benytte meg av tilbudet for å få mat. 

Anonymkode: 4d038...2d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Butikkansatte har mer enn nok å gjøre akkurat nå. Er storebror stor nok til å passe bør det heller gjøres sånn. 

Kjenner jeg nesten blir litt provosert. La nå heller de som sitter i karantene og er gamle/svake få ha hjemkjøringa i fred. De som jobber i matbutikk er ikke personlige shoppere for dere som ikke orker... 

På min lokalbutikk er de så godt rusta når det kommer til ansatte, at det i hvert fall ikke ser ut som om de har "mer enn nok å gjøre". I tillegg så er det en vernet bedrift som driver med vareplukking og hjemkjøring, de stiller mannssterke og har sannsynligvis både god nytte av arbeidet de utfører, samtidig som de gjør en viktig jobb - særlig i disse dager. Winwin.

Hva med å spørre de på butikken? Ringe og forhøre deg litt, du får jo fort greie på om de har mye ledige ressurser eller ikke. Det virker som om det verste "rushet" med hamstrere og annet har gitt seg, i hvert fall i denne kanten av landet.

Anonymkode: aac0e...b02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På min lokalbutikk er de så godt rusta når det kommer til ansatte, at det i hvert fall ikke ser ut som om de har "mer enn nok å gjøre". I tillegg så er det en vernet bedrift som driver med vareplukking og hjemkjøring, de stiller mannssterke og har sannsynligvis både god nytte av arbeidet de utfører, samtidig som de gjør en viktig jobb - særlig i disse dager. Winwin.

Hva med å spørre de på butikken? Ringe og forhøre deg litt, du får jo fort greie på om de har mye ledige ressurser eller ikke. Det virker som om det verste "rushet" med hamstrere og annet har gitt seg, i hvert fall i denne kanten av landet.

Anonymkode: aac0e...b02

Og på min lokale butikk kommer ansatte innom på fritiden sin for å kjøre varer til de som ikke kommer seg ut på grunn sv karantene. Man kan ikke bare gå ut ifra at alle butikker er mannsterke nå. Flere er faktisk underbemanna fordi de har ansatte i karantene. 

Men ja helt enig i at å ringe og spørre er lurt. 

• Opprett ny...