AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Flere som synes det er forferdelig kjedelig? Anonymkode: f18dc...ce5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Del Skrevet 17. mars 2020 Ja, og må trene resten av livet!Har kne, rygg, hode/nakkkeskade etter kollisjon og blir aldri bra. Er ufør pga dette. Fysioterapeut sier jeg må trene styrke flere ganger i uka og gå turer/trene kondisjon for å holde meg nogenlunde i live. I gode perioder klarer jeg litt styrketrening, men kun det og med lette vekter.Er alltid tappet for krefter, kvalm og susete. Det er veldig demotiverende å trene med så lette vekter at det ikke gir økt muskelmasse. Står liksom på samme plassen, men det er vel bedre enn å ikke trene. Anonymkode: 45591...026 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 Trist med ulykken. Men trening er kjedelig! Jeg skjønner meg ikke på disse treningsbabesene! Som trener for å få denne kardashianrumpa Anonymkode: f18dc...ce5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå