Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 😊 Noen her som klarte å bli gravid naturlig med 20 dagers syklus? Har EL på dag 9-10. 

Anonymkode: c95ff...361

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykluslengde har ingenting å si på det🙈 du er bare heldig som har så kort syklus👏🏼

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Zappelin skrev:

Sykluslengde har ingenting å si på det🙈 du er bare heldig som har så kort syklus👏🏼

Hvorfor? 

Har lest at eggene ikke rekker å feste seg.. har forresten prøvd i 10 mnd uten hell...er på vei til å gi opp kjenner jeg 😔

Skrevet

Jeg har sykluslengde på ca. 21 dager, og måtte få progesteronstøtte for å få egget til å feste seg fordi lutealfasen er fort kort. Altså tiden fra eggløsning til mens. Hvis lutealfasen er for kort så skylles bare egget ut med mensen fordi det ikke rekker å feste seg. Lutealfasen min ligger som regel på 8-10 dager. Med Crinone så ble den på 14-15 dager. Og nå har jeg ei tulle på straks 11 mnd. 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Chara skrev:

Jeg har sykluslengde på ca. 21 dager, og måtte få progesteronstøtte for å få egget til å feste seg fordi lutealfasen er fort kort. Altså tiden fra eggløsning til mens. Hvis lutealfasen er for kort så skylles bare egget ut med mensen fordi det ikke rekker å feste seg. Lutealfasen min ligger som regel på 8-10 dager. Med Crinone så ble den på 14-15 dager. Og nå har jeg ei tulle på straks 11 mnd. 

Jeg har fått Lutinus fra min fastlege nå. Står på pakken at jeg må bruke 3 tabletter daglig. Men jeg skjønner ikke når jeg skal bruke disse tablettene, etter mensen? Hvor fort ble du gravid med progesteron hjelp?  

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk med progesteronstøtte, men mistet dessverre i MA etter 10 uker. Ble gravid igjen 3 mnd etter MA og  det er hun som snart er 11 mnd. 

Du skal begynne å ta tablettene 3/4 dager etter eggløsning. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...