AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Snart 40 og barn, kroppen vil aldri bli slik jeg ønsker . Har nå prøvd i over ett år men fremdeles hater jeg magen min. Den ødelegger store deler Av selvtilliten. Samtidig føler jeg aldringstegn i ansiktet kommer, rynker ved øynene og ved munn. Samtidig ønsker jeg være sexuell attraktiv og leve litt. Men er så redd menn skal syns kroppen min er kvalmende med slapp mage og noen kg ekstra. Syns dere det? Og da tenker jeg i hovedsak på det sexuelle ikke følelser og sånn. Anonymkode: 4a2cf...fb5 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Du må først og fremst like deg selv. Gjør du det, så liker menn deg akkurat som du er. Anonymkode: ddfff...ca7 7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Jeg liker meg selv helt til jeg står der nsken forann speilet 😏 ser bare feil. Alt er feil liksom... Anonymkode: 4a2cf...fb5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Mennene du skal ha sex med er sikkert like uperfekte som deg Anonymkode: d1e57...a0c 8
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Jeg er også redd for dem. Og når de fikser på seg selv. Anonymkode: f85c1...a90
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Det er ikke mange i alderen 40 som er slanke med stram kropp. de fleste mister «barndommen» i alderen av 30, helt normalt! Anonymkode: 0e19a...cfc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 Trist du ser deg selv på den måten. De fleste andre bryr seg ikke eller legger merke til det på måten du gjør Tipper du har mye finere kropp enn jevnaldrende mannfolk uansett! Anonymkode: 75e94...1b3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Menn liker damer med selvtilitt, måten damen er på i senga, hvordan hun uttrykker seg. Utseendet er ikke alt under sex, og det kan jeg love deg. Anonymkode: 0e19a...cfc 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 Så mye fint dere skriver.. jeg er ganske selvsikker under sex, når kåtheten tar overhånd.. ikke overdrevent altså ... men prøver absolutt hele tiden tenke på hva jeg spiser og prøver være i bevegelse hele dagen. Det Og gjør meg sliten IG misfornøyd med meg selv. Dette er noe jeg kun holder for meg selv da. Hva skal jeg gjøre for å elske kroppen min ? Anonymkode: 4a2cf...fb5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 Såklart, tar du bort følelser, personlighet, kjemi osv osv så har utseendet mye å si. Da har man ikke noe å relatere til. Men jeg pleier å si det er bedre med noen med "uperfekt" kropp enn noen med perfekt kropp som er selvopptatte, innbilske og bruker all sin tid på trening og kosthold. Det viktigste er at man er aktiv, god fysisk og psykisk helse, snill, godhjertet, leken, blid og glad i sex. Ingen beholder en perfekt kropp gjennom hele livet. Men er samtidig viktig for meg at dama holder seg i form, siden jeg liker å være aktiv selv. Men det må være lov å skeie ut med god mat, et glass rødvin. Alt med måte. Anonymkode: 99240...749
AnonymBruker 42 Skrevet 17. mars 2020 #11 Skrevet 17. mars 2020 Du later til å være redd for deg selv og alderdom, du... Du E som du E, og det er de eventuelle mennene du skal møte også. Er jo ikke akkurat sånn at man har sex og blir forelsket i folk man synes er "ekkle", eller hur? Synes de, så har jo du/de bommet kraftig uansett også, eller hva? Om det er sånn du er redd for å være "tØrnÅff", så må det jo være "ikke se på meg, jeg er gyslig"-holdning, du burde være bekymret for! Tenk på dÆn du
Hr. Aktiv Skrevet 17. mars 2020 #12 Skrevet 17. mars 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snart 40 og barn, kroppen vil aldri bli slik jeg ønsker . Har nå prøvd i over ett år men fremdeles hater jeg magen min. Den ødelegger store deler Av selvtilliten. Samtidig føler jeg aldringstegn i ansiktet kommer, rynker ved øynene og ved munn. Samtidig ønsker jeg være sexuell attraktiv og leve litt. Men er så redd menn skal syns kroppen min er kvalmende med slapp mage og noen kg ekstra. Syns dere det? Og da tenker jeg i hovedsak på det sexuelle ikke følelser og sånn. Anonymkode: 4a2cf...fb5 Du tror ikke menn som henger med deg gjør det for at de liker deg for den du er og ikke kan bli?
Narad Skrevet 17. mars 2020 #13 Skrevet 17. mars 2020 Start med å se deg selv i speilet og si noe fint om deg selv. Hver dag. Ikke fokuser på de ting du ikke liker, men de du liker. Ingen er vi perfekte, og det er heller ikke den som ser deg naken Tro flytter fjell sies det, så begynn å tro på at du er bra nok akkurat som du er! Forresten så er rynker bare ett bevis for at du har smilt mye og levd mye, rynker er ikke negativt! 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #14 Skrevet 17. mars 2020 Du blir jo ikke fit av å bare holde deg i bevegelse. Skal du bedre kroppen må du trene. Anonymkode: c6969...19c
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Trist du ser deg selv på den måten. De fleste andre bryr seg ikke eller legger merke til det på måten du gjør Tipper du har mye finere kropp enn jevnaldrende mannfolk uansett! Anonymkode: 75e94...1b3 Tusen takk🥰 8 timer siden, Narad skrev: Start med å se deg selv i speilet og si noe fint om deg selv. Hver dag. Ikke fokuser på de ting du ikke liker, men de du liker. Ingen er vi perfekte, og det er heller ikke den som ser deg naken Tro flytter fjell sies det, så begynn å tro på at du er bra nok akkurat som du er! Forresten så er rynker bare ett bevis for at du har smilt mye og levd mye, rynker er ikke negativt! Det skal jeg jammen gjøre🥰 takk 8 timer siden, Beeblebrox skrev: Du later til å være redd for deg selv og alderdom, du... Du E som du E, og det er de eventuelle mennene du skal møte også. Er jo ikke akkurat sånn at man har sex og blir forelsket i folk man synes er "ekkle", eller hur? Synes de, så har jo du/de bommet kraftig uansett også, eller hva? Om det er sånn du er redd for å være "tØrnÅff", så må det jo være "ikke se på meg, jeg er gyslig"-holdning, du burde være bekymret for! Tenk på dÆn du det tenker jeg veldigpå og derfor holder det for meg selv. Finnes jo ikke no mer usexy mennesker som stakkarsliggjør seg selv. Ingen liker meg jeg er bare stygg holdning 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du blir jo ikke fit av å bare holde deg i bevegelse. Skal du bedre kroppen må du trene. Anonymkode: c6969...19c Og jeg trener jo men prøver også holde meg igang ellers. Jeg løper et par ganger i uka og trener styrke nesten hver dag. Går minst en time på tur gjerne mere hver dag. Men jeg er så lei av å hele tiden tenke iver hva jeg spiser, og unner jeg meg no hater jeg selv og kroppen enda mer😏 Anonymkode: 4a2cf...fb5
herzeleid Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Snart 40 og barn, kroppen vil aldri bli slik jeg ønsker . Har nå prøvd i over ett år men fremdeles hater jeg magen min. Den ødelegger store deler Av selvtilliten. Samtidig føler jeg aldringstegn i ansiktet kommer, rynker ved øynene og ved munn. Samtidig ønsker jeg være sexuell attraktiv og leve litt. Men er så redd menn skal syns kroppen min er kvalmende med slapp mage og noen kg ekstra. Syns dere det? Og da tenker jeg i hovedsak på det sexuelle ikke følelser og sånn. Anonymkode: 4a2cf...fb5 Jeg tror det er ekstremt få menn som synes en normal kropp, også med noen ekstra kilo eller en slapp mage, er kvalmende, så det ville jeg ikke bekymret meg sånn for 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 30 minutter siden, herzeleid skrev: Jeg tror det er ekstremt få menn som synes en normal kropp, også med noen ekstra kilo eller en slapp mage, er kvalmende, så det ville jeg ikke bekymret meg sånn for Huff jeg må rett og slett begynne tenke på nytt jeg tru jeg. Jeg får jo masse komplimenter både på at jeg lukter godt og at jeg er pen og jeg suger til meg alt som en svamp . Må prøve jobbe med meg selv jeg... jeg er jo bra nok som jeg er?? Anonymkode: 4a2cf...fb5
Hartroa Skrevet 18. mars 2020 #18 Skrevet 18. mars 2020 Jeg tror at de aller aller fleste ville følt på usikkerhet hvis man tar bort følelser. Sex er jo følelser. Nei man må ikke ha følelser for å ha sex, men hva er det igjen når det er kun to kropper som møtes. Jo da legger man all fokus på kroppen og det er kroppen som skal gjøre at sexen blir god. Da vil både kvinner og menn tenke på den delen av kroppen som man mistrives. Da er det fort gjort å legge fokus på magen, rynker, eller er penis for liten og holder jeg lenge nok. Sex er vel mye mer enn kropp. Sex er følelser , trygghet og ikke minst det at man kjenner seg elsket og at man har en følelse av at man er god nok. Så hvis man kun skal satse på kropp og prestasjon, ja da tror jeg de aller fleste av oss vil kjenne på den samme usikkerheten som du kjenner på - for hvem er vel perfekt ......?
Gjest Paramount Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 Alle blir eldre, kvinner slutter aldri å være kvinner for en mann. Tenk at det er mye du kan gjøre for å føle deg bedre, og gjør det du kan, resten er det ikke verdt å tenke på.
annebanane Skrevet 18. mars 2020 #20 Skrevet 18. mars 2020 (endret) . Endret 15. oktober 2022 av annebanane
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå