AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Kun snakk om sex -og det er veldig god sex, så vil ikke avslutte med det første. Men han er arrogant og ligger liksom lavt i terrenget til en hver tid, men svarer og takker ja til og treffes når jeg spør. Han gir deg den litt dårlige følelsen det ene øyeblikket og du er i himmelen i neste øyeblikk. Står nok ovenfor et hekt og er blitt avhengig. Er jo en varm og snill person selv, så vanskelig å opptre annerledes. Noen ganger tenker jeg at han er sjenert og har negative erfaringer, er egentlig følsom og trenger komplimentene jeg gir, men vet ikke helt. Hvis han ikke var interessert ville han vel bare avsluttet hele greia. Råd ? Erfaringer ? Anonymkode: c89e3...4ec
herzeleid Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Spørsmålet blir vell hva du selv er ute etter, og så om han kan være den som gir deg dette. Er du fornøyd med noe lettvint eller ønsker du egentlig noe mer? Hvis sistnevnte må en nesten finne ut hva han egentlig ønsker. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Slike ‘forhold’ ender alltid med tårer for den som er hekta. Tar lang tid for å komme seg visere. Best å komme seg unna, dess før dess bedre! Anonymkode: 178d8...516 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slike ‘forhold’ ender alltid med tårer for den som er hekta. Tar lang tid for å komme seg visere. Best å komme seg unna, dess før dess bedre! Anonymkode: 178d8...516 Amen. Tok meg to år. Anonymkode: 98f50...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Hvorfor skal du imøtekomme han? Om han så hadde hatet deg hadde han fortsatt sagt ja til sex. Han liker eller respekterer deg ikke særlig mye så skjønner ikke hvorfor du gidder. God sex kan du finne andre steder Anonymkode: c2eba...6b8 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kun snakk om sex -og det er veldig god sex, så vil ikke avslutte med det første. Men han er arrogant og ligger liksom lavt i terrenget til en hver tid, men svarer og takker ja til og treffes når jeg spør. Han gir deg den litt dårlige følelsen det ene øyeblikket og du er i himmelen i neste øyeblikk. Står nok ovenfor et hekt og er blitt avhengig. Er jo en varm og snill person selv, så vanskelig å opptre annerledes. Noen ganger tenker jeg at han er sjenert og har negative erfaringer, er egentlig følsom og trenger komplimentene jeg gir, men vet ikke helt. Hvis han ikke var interessert ville han vel bare avsluttet hele greia. Råd ? Erfaringer ? Anonymkode: c89e3...4ec Ved å kjøpe deg en dose med selvrespekt? Anonymkode: c786f...693 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kun snakk om sex -og det er veldig god sex, så vil ikke avslutte med det første. Men han er arrogant og ligger liksom lavt i terrenget til en hver tid, men svarer og takker ja til og treffes når jeg spør. Han gir deg den litt dårlige følelsen det ene øyeblikket og du er i himmelen i neste øyeblikk. Står nok ovenfor et hekt og er blitt avhengig. Er jo en varm og snill person selv, så vanskelig å opptre annerledes. Noen ganger tenker jeg at han er sjenert og har negative erfaringer, er egentlig følsom og trenger komplimentene jeg gir, men vet ikke helt. Hvis han ikke var interessert ville han vel bare avsluttet hele greia. Råd ? Erfaringer ? Anonymkode: c89e3...4ec Det minner meg om min ff. Kanskje vi har samme 😂 Men jeg bryr meg ikke. Har ingen følelser for han what so ever.. Blir å avslutte så snart jeg har en ny å møte som tilfredsstiller alle behovene jeg har. Det bør sikkert du også. Det der er ikke definisjonen på ett FF forhold, det der er bruk og kast. Tror både min og din har misforstått konseptet.. Anonymkode: 1605e...4bd
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det minner meg om min ff. Kanskje vi har samme 😂 Men jeg bryr meg ikke. Har ingen følelser for han what so ever.. Blir å avslutte så snart jeg har en ny å møte som tilfredsstiller alle behovene jeg har. Det bør sikkert du også. Det der er ikke definisjonen på ett FF forhold, det der er bruk og kast. Tror både min og din har misforstått konseptet.. Anonymkode: 1605e...4bd Ja, det er ikke umulig, tror definitivt ikke jeg er den eneste for han 😂 Får finne meg en ny og snillere jeg også, bare så synd sexen er amazing🤔 Anonymkode: c89e3...4ec
herzeleid Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det minner meg om min ff. Kanskje vi har samme 😂 Men jeg bryr meg ikke. Har ingen følelser for han what so ever.. Blir å avslutte så snart jeg har en ny å møte som tilfredsstiller alle behovene jeg har. Det bør sikkert du også. Det der er ikke definisjonen på ett FF forhold, det der er bruk og kast. Tror både min og din har misforstått konseptet.. Anonymkode: 1605e...4bd Problemet er vell bare at det er nettopp det som er et FF-forhold for ganske mange, uten at jeg kan se at noen av delene er mer i henhold til "konsept"?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #10 Skrevet 17. mars 2020 7 minutter siden, herzeleid skrev: Problemet er vell bare at det er nettopp det som er et FF-forhold for ganske mange, uten at jeg kan se at noen av delene er mer i henhold til "konsept"? Tror kanskje du har mye rett her. Han opptrer jo ut fra det definerte utganspunktet vår, sex og så dra hjem. Jeg er nok for følsom til å ha en elsker, eller ff, eller hva enn definisjonen er. Hadde han overøst meg med romantikk så hadde vel det også vært feil 😂 Generelt binder jenter seg nok mer enn menn. Anonymkode: c89e3...4ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå