Gå til innhold

Nå trenger jeg en klem å litt oppmuntring.❤

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg er litt bekymret for Corona pandemien som herjer for tiden. Hele Norgeer satt på vent.

Jeg er i 20 årene og sliter psykisk fra før. Bor med min samboer som ikke er så bekymret igrunn..

I starten var det ikke så ille syns jeg, men nå får jeg en sånn klaustrofobisk følelse av å være innestengt selvom vi ikke sitter i karantene.

Tærer på psyken, og behandleren i kommunen er i karantene, kan barr snakkes over tlf. Flere som jobber på dps akutt team og døgnenhet er i karantene.. Føler meg virkelighetsfjern.

Nå trenger jeg bare litt oppmuntring og en klem.❤😔

Tusen takk.

Anonymkode: ebc80...4d4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror den klaustrofobiske følelsen også handler litt om at corona tar all fokus disse dager. Man føler liksom at man ikke skal få hjelp for andre ting. Fordi samfunnet er nede. Ekkel følelse. Føler med deg. 

Anonymkode: 01eb3...828

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Anonymkode: 55077...eda

Skrevet

Føler med deg!:klem:

Skrevet

Prøv å være gravid og kvalm og sliten i tillegg, pluss ha en 1,5 år gammel tass rundt deg du må passe på.

Neida, ikke meninga å lage dine problemer mindre. Poenget var bare at det er flere enn deg som sliter, og kanskje det kan være litt trøst i det? 

Alt kommer til å bli bedre etterhvert, og det er utrolig hva man kan bli vant til!

AnonymBruker
Skrevet

Helt normal følelse i disse tider, og er du mye bekymret så er det en ide å få det ut. Enten her, skriftlig i bok, eller på andre måter.

Anonymkode: a0868...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Ut og gå i skogen ❤

Anonymkode: f0db0...3d0

Skrevet

En stor klem til deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Kom deg ut! Det hjelper både fysisk og mentalt!

Anonymkode: c69c1...bcc

AnonymBruker
Skrevet

Dette går over en dag. Du er ikke alene om å slite, hvis det er noen trøst ❤️

Anonymkode: ba323...a56

AnonymBruker
Skrevet

Ha godt selskap med hunden våres, så kommer meg ut. Bor i Nord Norge å det er jo storm å pyton vær, regn snø regn snø, kaldt varmt om hverandre dag for dag..

Ikke noe vær å gå i skogen på nå. Blir bare tur etter veien når stormen letter litt ila dagen. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette går over en dag. Du er ikke alene om å slite, hvis det er noen trøst ❤️

Anonymkode: ba323...a56

Absolutt. Mange som sliter i disse tider.❤

Men kan ikke helt tenke på alle andre som sliter for å bagatelisere mine egne problemer nå.

Skrevet

Du får klem herfra. Viktig med å gi kjærlighet til de som fortjener det. 

Denne klemmen vil du trenge til tiden etter denne sykdommen. Det er da alle utfordringer vil komme. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du får klem herfra. Viktig med å gi kjærlighet til de som fortjener det. 

Denne klemmen vil du trenge til tiden etter denne sykdommen. Det er da alle utfordringer vil komme. 

Tusen takk.❤

• Opprett ny...