GÃ¥ til innhold

Pynteting til badet? 💖

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en liten kunstig blomst på en hylle på badet, og har hatt vaskepulver og vaskemiddel oppå vaskemaskinen. Dette har jeg rydder plass til i skapet nå og lagt en liten løper/duk over vaskemaskinen så det ser litt penere ut. Har dere tips til annet jeg kan sette oppå duken på vaskemaskinen som mer pynt? En plante? En liten statue? En pen telysbeholder? Pynte brett eller lignende? Syns det ble så "tomt" der etter jeg tok vekk boksene for vaskemiddel og vil gjerne gjøre badet koseligere, men ikke overdådig såklart :) Hva har dere av pynt på badet?

Anonymkode: 4e05d...c44

AnonymBruker
Skrevet

Doruller, i disse tider så er badet mitt veldig in...

Anonymkode: ac1bf...add

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Doruller, i disse tider så er badet mitt veldig in...

Anonymkode: ac1bf...add

"Haha".... #koronavits

Doruller har jeg forsåvidt inni skapet og i skapet i gangen 😊

Anonymkode: 4e05d...c44

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes små kunstig blomst er veldig fin i badet! Eller kunstig planter, magasin bare for pynt 

AnonymBruker
Skrevet

Har fine små kurver til bomullspads og annet smått. Har fine tannbørsteglass, og fin såpedispenser med fancy håndkrem ved siden av. Har en litt spesiell liten (levende) aloe vera plante, som har overlevd på badet i over 2 år, og vi har ingen vinduer på badet! 

Ellers synes jeg ikke det er fint med så mye stæsj på badet. Mer hygenisk, og ser renere ut uten så mye greier.

Anonymkode: 15c0f...01a

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg tørketrommelen stående på vaskemaskina. Men har noen små skrin med smykker, billige greier, stående i vinduskarmen. 

Anonymkode: 327d2...bca

AnonymBruker
Skrevet

Pynter ikke på badet, grunnet hygiene.

Anonymkode: e13c4...7ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er badet et praktisk rom, såfremt det ikke er stort og man kan lage egen sone for dilleri. Derfor er det praktiske ting som står fremme hos meg. Men da i en litt finere stil. F.eks har jeg egen såpedispenser, egne bokser til vaskemiddel (ikke den det kommer i fra butikken), en litt kul løsning for doruller osv. Bruk litt farger og fiff opp det du uansett trenger å ha på badet. Ellers kan en stor, grønn plante være mye dekorasjon i seg selv.

Anonymkode: bbdd7...32f

AnonymBruker
Skrevet

Statuer er i hvert fall grusomt. Planter synes jeg kun er fint om badet har litt størrelse. Duk på vaskemaskinen synes jeg høres rart ut (men du må jo naturligvis velge det du liker selv).

Badet mitt er fint i seg selv, og jeg har kun hengende håndklær jeg liker (og såper etc.), og jeg har et stort Voluspa duftlys på en hylle.

Anonymkode: f99b0...fd7

• Liker 1
Skrevet

Har ikke pynteting på badet, blir bare mer som samler støv tenker jeg da. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ingen pynteting på badet, men har duftparfyme fra Rituals

Anonymkode: ffbce...452

AnonymBruker
Skrevet

*romparfyme skal det selvfølgelig være

Anonymkode: ffbce...452

AnonymBruker
Skrevet

Se på boligannonser på finn og la deg inspirere. 

Anonymkode: 02941...b73

Skrevet

Har ikke så mye dill, men har noen feite damefigurer som står med parfymen. :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker pene duftlys, duftpinner, såpeflasker, håndkrem o.l. som pynt på badet.

Anonymkode: 77924...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...