Gå til innhold

gir f... i hele greia!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal eller skulle holde utdrikningslag for en venninne neste helg, er også hennes forlover. Har planlagt og planlagt i lange tider, og fikk spikret et opplegg, sendte ut innbydelsene og trodde at alt var klart.. Helt til de andre fikk innbydelsene, da var det i gang.. Fikk en haug av telefoner om ting som kunne endres og gjøres på andre måter og av folk som ikke kunne komme fordi det var en hel halv time i fra oslo osv... Tenkte at ja vel da får vi prøve det på en annen måte da, og planla og ordnet et helt annet opplegg i samarbeid med bruden for jeg tenkte at det ikke gjorde noe om hun fikk vite om hva som skulle skje,for dette skulle være en koslig kveld for alle, ikke noe utdritningslag! Kun en koslig jente dag for alle. Vi fikk bestilt spa og diverse ting som skulle være koslig for alle,når også noen av gjestene er gravide. Alt er bestilt og i orden. Nå fikk jeg en telefon i fra en av deltakerene om at de skyns at det var så domt at bruden viste hva som skulle skje, derfor hadde to stk planlagt et helt annet opplegg... Jeg ble mildt sagt kjempe lei meg,og forbanna fordi jeg føler at de har gått bak ryggen min og planlagt dette,både fordi jeg vet at bruden ikke ville ha no opplegg men at hun skulle drites ut og at jeg syns dette er noe av det frekkeste!!

Jeg sa det til dem at nå fikk det være nok,og at viss de ikke var fornøyd med det jeg hadde stelt istad fikk de bare ta over hele greia. Da fikk jeg til svar at det var helt greit for de hadde jo planene klare og alt var bestilt.... Jeg føler meg nå så tråkka på at jeg har ikke det minste lyst til å komme å bli med på dems opplegg.. zføler at dette blir feil i forhold til bruden, men trur hun kommer til å forstå hvorfor jeg ikke gidder å komme.. Hva mener dere om dette? Er det jeg som overreagerer her eller?? Hadde dere dratt å latet som ingenting? Eller latt vær å gå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

:o maken til venner da!

Foreslår at du planlegger en annen kveld for deg og bruden. Din utdrekkingslag til henne, og kos dere masse bare dere to.

Skrevet

Vet at jeg hadde blitt kjempesint. Hva med å ta en prat med bruden, hun er vel en god venninne, og forklar hele greia. Hør med henne hva hun ønsker.

Skrevet

Ja jeg tenkte å prate med henne, men de andre var jo så redd for at hun skulle få vite hva som skulle skje.. Men de gikk jo bak ryggen på meg først... Så who cares om hun får greie på dette?? Jeg er så skuffa og forbanna at jeg driter i om jeg går bak ryggen på dem nå!

Skrevet

Men ta det opp på en litt okey måte da så hun ikke blir lei seg.

Skrevet

Har de andre planlagt utdritningslag eller utdrikningslag?

Hvis de har planlagt utdritning synes jeg at du kan melde avbud. Hvis de har planlagt noe i stil med dine opprindelige planer kan du jo gå med og gjøre kvelden hyggelig for bruden. Lite trivelig for bruden med ufred opp mot brylluppet.

Hilsen Trille

Skrevet

Syns DU som forlover og "sjef" for utdrikningslaget ikke skal la disse piratene gjøre mytteri :evil:

Stå på jente, og lag en koselig kveld for bruden og GODE venner :wink:

Skrevet

Det blir et utdritningslag,med ting hun skulle gjøre mens de står å ler.. Noe hun sa at hun absolutt ikke kom til å bli med på! Er litt redd for å lage krig for henne nå frem mot bryllupet.

så jeg lurer på om jeg bare skal holde kjeft, for jeg vet at hun kommer til å ringe meg når jeg ikke er der, å forklare saken til henne da. Sånn at jeg ikke blir den som på en måte ødlegger dagen for henne.

Skrevet
Syns DU som forlover og "sjef" for utdrikningslaget ikke skal la disse piratene gjøre mytteri :evil:  

Stå på jente, og lag en koselig kveld for bruden og GODE venner :wink:

Jeg synes ikke om mytteri, men tenk på bruden. Jeg tror at det må være utrolig stressende kort tid før brylluppet å skulle være midtpunkt for sånne stridigheter. Kanskje noen må gi seg og bare få det beste ut av situasjonen - for brudens skyld. Snakk med de andre planleggere. Det går kanskje an å kombinere det planlagte som bruden vet om med litt hun ikke vet om.

Gjest Seleena
Skrevet
:o maken til venner da!

Foreslår at du planlegger en annen kveld for deg og bruden. Din utdrekkingslag til henne, og kos dere masse bare dere to.

Skrive under på!!

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Må bare si at dette syns jeg er noe av det frekkeste jeg har vært borti!!! Det er jo DU som er forlover!! Syns synd på deg som har blitt satt i denne situasjonen! :klem:

Vet ikke hva jeg hadde gjort selv, men du kan jo forklare "hovedtrekkene" til henne - du trenger jo ikke si til henne HVA de andre har planlagt. Skjønner veldig godt at du er lei deg. Dette syns jeg er uhørt! Trodde utdrikningslaget var for bruden, jeg - ikke alle "venninnene"... :-?

Skrevet

Det som er at "mitt" opplegg var planlagt i Oslo, mens de andres opplegg er lagt til et helt annet sted, fire timer unna! Så det går ikke ann å samkjøre oppleggene. Hadde det gjordt det skulle jeg ikke ha sagt noe på at de også hadde funnet på noe! Det hadde jo bare vært hyggelig,men sånn det har blitt nå så har jeg meldi meg ut. De skulle ta seg av alle bestillingene mine,å avbestille de for meg.. Fryktlig snilt... Unnskyld meg men jeg er bare så innmari forbanna og lei hele greia akkurat nå..

Gjest gjest1
Skrevet

Dessverre er det mange deltakere på utdrikningslag som tror de vet best ang hva bruden kan like og ikke. Min forlover var skikkelig sliten da hele greia var over for det var visst nok mange som uttrykte at det gikk ikke an og hvorfor skal man gjør det slik og sånn.

En ting er sikkert, jeg skal overlate hele jobben til den som planlegger og ikke legge meg oppi hva som skal foregå. Så får man heller velge om man vil stille opp heller ikke.

Det som disse andre venninnene har gjort nå syns jeg er helt utilgivelig og jeg skjønner deg godt at du er sinna, skuffa og lei deg og ikke gidder mer.

Jeg ville også sagt ifra til bruden av de andre ønsket at utdrikningslaget skulle være en overraskelse for henne og har tatt over hele jobben.

Men om bare for bruden sin skyld så burde du stille opp denne dagen. Hvis ikke blir hun sikkert kjempeskuffa og lei seg.

Lykke til.

Gjest Svimle
Skrevet

Jeg er enig med Heidi.. :Nikke:

:trøste:

Synes det er veldig dårlig gjort av de andre å kuppe hele opplegget slik..

Skrevet

Du får unskylde språket, men ikke faen om jeg hadde gått...

og jeg hadde gitt klar beskjed om det.. ikke til bruden såklart, men til de hønene som plalegger bak din rygg. makan til oppførsel...

Skrevet

Hva med å stte hardt mot hardt. Behold utrdrikkningslaget ditt. Ta med bruden dit. Og si ifra til de andre at de har med å komme. Enkelt å greit?

Skrevet

Ikke lag uvennskap av det hele før bryllupet da. Det er nok vanskelig for bruden å velge hva hun skal gjøre også. Og hun har nok å stresse med.

Men jeg er helt enig i at dette er det frekkeste.........

Skrevet

Nei, skal på ingen måte lage krig for bruden. Går ikke ann å "knabbe" bruden før dem heller fordi de skal hente henne fredagen, så jeg har bare bestemt meg for å ikke lage noe bråk. Å heller forklare henne alt sammen etter på. Trur nok hun kommer til å forstå.. Håper det iallefall!

Skrevet

Har du bestemt deg for ikke å gå i det andre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...