Gå til innhold

Ka som er verst for deg.......

Anbefalte innlegg

Gjest simianne
Skrevet

vi har en diskusjon heime om ka vi ville ha "taklet" best.

min mann mener at det er verre å få følelser for noen, han hadde taklet det bedre om eg hadde hatt sex med noen enn fått følelser for noen.....

Eg mener at det er verre med utroskap enn å bli betatt/ forelsket i noen andre ...

ka mener du??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm. litt vanskelig, siden begge deler er ganske kjipt.

Men hvis sambo har sex med noen andre, er det jo slutt.

Og hvis sambo får følelser for noen andre, kan det også fort bli slutt. Den eneste forskjellen er at følelser kan endres. En forelskelse kan komme veldig fort, men kan også gå fort over. Hvis han ikke gjør noe med følelsen, og prøver å få ting til å fungere bedre med meg, så vil jo sansynligvis følelsen gå over etterhvert, og da har han jo i bunn og grunn ikke gjordt noe galt.

Men har han sex med noen derimot, er det rett ut!

Det er no min mening... :)

Skrevet

Jeg synes begge deler høres like ille ut. Og begge deler er i mine øyne utroskap og totalt uakseptabelt.

Sex med andre er noe helt konkret, og det hadde vært ut døra her om samboeren min hadde gjort noe slikt. Følelser for andre derimot kan man jo ikke kontrollere, men man kan kontrollere hva man gjør med disse følelsene. Om han hadde fulgt videre en forelskelse og det hadde blitt et forhold på si, selv uten sex, så er det også utroskap.

Gjest simianne
Skrevet

Hvordan tror du HAN hadde svart på spørsmålet mitt, dersom det var du som hadde vert utro blitt betatt/forelsket i noen..

Vil gjerne ha svar fra menn og:)

Gjest Gjesten
Skrevet

Ingen av delene er noe jeg hadde taklet bra.

Men å få følelser for noen, det er definitvt det verste. Og jeg kaller det et virkelig grovt svik. Uten tvil.

Skrevet
Hvordan tror du HAN hadde svart på spørsmålet mitt, dersom det var du som hadde vert utro blitt betatt/forelsket i noen..

Jeg vet ikke helt. Det er ikke noe vi har snakket om. Jeg tror likevel han hadde syntes det var verst om jeg hadde hatt sex med en annen.

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg mener at det er værre å bli betatt enn utroskap.

Gjest Gitte
Skrevet (endret)

s

Endret av Gitte
Gjest Gulltopp
Skrevet

Følelser er verst! Men om jeg hadde hatt en kjæreste som hadde sex med noen han ikke hadde følelser for, ville også det være grunn for meg til å gå, fordi jeg ikke vil ha en kjæreste med et verdisyn som tillater å ha sex med hvem som helst. Det er like ille som utroskap.

Gjest Sesselja
Skrevet
vi har en diskusjon heime om ka vi ville ha "taklet" best.

min mann mener at det er verre å få følelser for noen, han hadde taklet det bedre om eg hadde hatt sex med noen enn fått følelser for noen.....

Eg mener at det er verre med utroskap enn å bli betatt/ forelsket i noen andre ...

ka mener du??

Jeg mener dere snakker forbi hverandre. Eller kanskje ikke om det samme? Å bli betatt av noen kan være ganske annerledes enn å være forelsket i noen. Og det å ha følelser kan jo romme så mangt: betatthet/forelskelse/inderlig og dyp kjærlighet.

Selv synes jeg utroskap er verre enn om han var betatt i noen, men det ville vært verre om han elsket noen enn var utro.

Gjest kathys
Skrevet

Hadde taklet bedre om mannen min havnet til køys med ei en natt på fylla enn at han til daglig er betatt/forelska i andre enn meg. Da kunne han flytta inn hos henne.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg syns sex/utroskap hadde vært verre enn om han hadde blitt betatt/forelska i ei annen. En forelskelse kan gå over hvis man ikke gir den næring...

Hvis han hadde gått så langt som å være utro mot meg, ville det vært et mye større svik syns jeg - det er tross alt noe man kan styre og kan noe for - følelsene styrer man ikke på samme måte.

K

Gjest SumoBryter
Skrevet

Hvis han er utro er det verre fordi det viser at han mangler respekt for meg og da er det slutt. Hvis han blir forelsket eller betatt så burde han respektere meg nok til å gjøre det slutt med meg og hadde han ikke det ville jeg gjort det slutt med ham.

Begge betyr altså slutt, men utroskap er verre fordi det er respektløst.

Gjest Milah
Skrevet
Jeg syns sex/utroskap hadde vært verre enn om han hadde blitt betatt/forelska i ei annen. En forelskelse kan gå over hvis man ikke gir den næring...

Hvis han hadde gått så langt som å være utro mot meg, ville det vært et mye større svik syns jeg - det er tross alt noe man kan styre og kan noe for - følelsene styrer man ikke på samme måte.

K

Jeg tenker akkurat det samme som deg! Jeg hadde garantert gått, hvis han hadde hatt sex med noen andre. Og jeg tror jeg også hadde gått om han fikk følelser for noen andre..

Gjest Anonymous
Skrevet

Følelser er verst, slik jeg ser det.

Gjest Gitte
Skrevet

K

:Nikke::Nikke::Nikke: det jeg skulle skrive i mitt innlegg :P

Skrevet

K

veldig enig med deg!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg hadde hatt værre for å takle at typen min fikk følelser for noen.. Vet hvor lite som faktisk trenger å ligge i sex.

Gjest shnoopy
Skrevet

Tenkte sex først men så tenker jeg på at gogutten min skal legge seg i senga vår med tanker om en annen :-( Jeg sier følelser!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...