AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Hei. Jeg var influensa syk i begynnelsen av mars etter å ha blitt smittet av sønnen min som var syk rett før meg. Denne sykdomsrunden var annerledes enn jeg er vant med. Jeg fikk feber, noe jeg ikke kan huske å ha hatt siden jeg var barn/ungdom (32 nå), jeg kjente det tydelig satt i brystet og kjenner ellers igjen beskrivelser fra sykdomsforløpet. Det hele startet med at jeg var sliten, så besvimte jeg en kveld og dagen etter begynte jeg å bli plaget med sykdomsfølelse, feber og hoste. Sønnen min var syk i 2 uker og ganske dårlig, samme med de andre som ble smittet av han (assistent og pedagog på skolen, pluss min eks. Alle opplevde det var en veldig hissig influensa) MEN.... jeg var på bedringens vei da første smitte ble påvist i Norge. Jeg har ikke vært ute og reist, ikke vært i kontakt med noen som har vært ute og reist og det har heller ikke sønnen min (som har autisme og sterkt misliker store forsamlinger). Har heller ikke noen jeg kjenner som i senere tid har fått påvist corona. kan det være mulig at det er corona viruset vi har hatt? Kan det være mulig at viruset har herjet i Norge lengre enn vi tror? Anonymkode: 1cc79...fdf
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Sesonginfluensaen i år var/er langt hardere for yngre mennesker enn den vi har hatt tidligere. To ungdommer døde faktisk i Norge av den vanlige influensaen før alt hysteriet rundt Corona startet. Anonymkode: a953a...814
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: . kan det være mulig at det er corona viruset vi har hatt? Kan det være mulig at viruset har herjet i Norge lengre enn vi tror? Anonymkode: 1cc79...fdf Det kan like gjerne ha vært vanlig influensa. Da jeg fikk influensa for to år siden hadde jeg ikke hatt det på ca 35 år. Jeg ble veldig syk, og det tok to måneder før jeg var helt bra. Høy feber, og generelt veldig dårlig. Jeg har aldri tatt influensavaksine, så jeg aner ikke hvorfor det gikk 35 år mellom de to gangene jeg har hatt det. Anonymkode: 4ca42...fab
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har hatt en del influensa siste året, men aldri hatt før. 1 gang var nyåret 2019 2 gang vår/sommer 2019 (da var det et uvanlig utbrudd) 3 gang høst/vinter 2019 syns denne gangen var så annerledes. Men det var helt sikkert bare vanlig influensa. Blir gal av alle nyheter tror jeg 🙄😂 Anonymkode: 1cc79...fdf
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sesonginfluensaen i år var/er langt hardere for yngre mennesker enn den vi har hatt tidligere. To ungdommer døde faktisk i Norge av den vanlige influensaen før alt hysteriet rundt Corona startet. Anonymkode: a953a...814 Og likevel stengte vi ikke ned hele landet? Merkelig. Anonymkode: 764ec...0ff
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Jeg og hele familien min var også syk i begynnelsen av mars. Ungene ble bare småsnørrete, mannen og faren min var utrolig slappe med feber som kom og gikk, mens jeg og moren min var voldsomt tungpustet. Jeg var søvnløs i to netter fordi det var umulig å puste når jeg lå. Kjentes ut som jeg hadde en diger stein på brystkassen. Vi som ble tungpustet mistet også lukte- og smakssansen totalt, så jeg ble nesten litt sjokkert da jeg leste i avisene i dag at det er et vanlig symptom på korona. Dette var da ETTER at vi hadde vært snørrete de første dagene Anonymkode: 9d198...dfe
Anbefalte innlegg