AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg fikk mail fra de i dag, det står at jeg kan få refusjon for billettene mine og føre de over i cash Points. Men er ikke dette litt risky, siden Norwegian kan gå konkurs? Har fortsatt ikke fått beskjed om at flighten min er kansellert, så jeg lar det bare være foreløpig. Har reiseforsikring og. Anonymkode: cc5e3...319
Cezanne Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Fikk samme mail og tenkte det samme. Ser det heller litt an til turen nærmer seg - dersom vi fremdeles blir frarådet å reise går det på forsikringen uansett.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Om de kansellerer flyet må de betale. Om det er bestilt innenfor definert periode tar reiseforsikringen det. Så om dette er en reise innen 1-2 måneder er det bare et desperat forsøk på å beholde cash. Er det lengre frem i tid får du vurdere kansellering eller ikke. Men å bruke cash point ser jeg virkelig ikke vitsen med. Enten er det lov å reise, og man reiser. Ellers er det ikke lov, og flyselskap eller forsikring vil dekke det. Anonymkode: f09c6...c6b
Siri_H Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Jeg gjør det samme som deg. Venter og ser det an. Går norwegian konkurs er det farvel til både flyvning og cashpoints... så jeg tenker det ikke er noen større risiko å vente enn å gjøre noe nå
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Europeiske har sagt at jeg må prøve å endre dato først, før jeg kan kansellere via de. Men åssen skal man liksom vite når dette her er over da? I følge de såkalte ekspertene kan viruset herje 1 år eller mer. Og mister jeg jobben har jeg jo ikke råd til å reise noe sted. Anonymkode: cc5e3...319
Anbefalte innlegg