Gå til innhold

Hvordan tror dere sommeren blir, hvis corona fortsetter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, Leo skrev:

Ja, tenk på det marerittet det kunne ha blitt hvis det hadde sittet folk som spilte trekkspill spredt ut over i skogen hele sommeren! Skremmer jo vettet av både folk og dyr. Vi må ta med oss alt som kan være positivt! :ler: 

Det var dagens kommentar, nå fikk du meg til å le 😄 

Anonymkode: 70ef6...304

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan tror dere mulighetene for besøk fra andre land er i sommer? Tenker da på for eksempel Danmark. Vil det være forbudt?

Anonymkode: e0552...1cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen endring for meg. Skal jobbe hele sommeren. Ferie tar jeg i september og jeg må innrømme at jeg vil bli litt grinete om den må tilbringes hjemme.

Anonymkode: 7a0c0...bbf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du allerede ikke har noen, hvordan kan da sommeren bli noe ensommere enn det du har hatt tidligere? :klo:

Anonymkode: 167f2...8ab

Jeg ordla meg litt feil. Jeg mente at jeg bor alene, altså jeg er ikke gift og har ikke kjæreste. Bor alene med 2 katter. Så jeg tenkte mer som sosialt, at hvis vi fortsatt oppfordres til å holde avstand og være hjemme i sommer også, blir det jo veldig trist for oss som bor alene. Har mange venner og en mor, men jeg tar ikke sjansen på å besøke henne nå. 

Mener ikke at det er mer synd på meg enn andre, er mange som sliter nå. Og forhåpentligvis blir sommeren bedre enn forventet. 

Sommer i Oslo er noe jeg forbinder med bading på Katten, drikke kald Peroni på en uteservering, grilling på balkongen og fest/vinkvelder med venner. Kan drikke kald Peroni på balkongen, men er ikke det samme alene. 

Håper virkelig at det blir bedre for alle fremover. Jeg tenker på både de som jobber i helsevesenet, studenter, alenemødre, ja alle. Alle har ulike utfordringer nå ❤️ 

Anonymkode: 70ef6...304

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir litt sjokkert over alle som sier de skal på hytta. Det skal dere ikke.

Anonymkode: 3694c...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette var noe man kan få flere ganger eller har de gått bort fra det igjen? 

Anonymkode: e35c2...376

De har vel gått bort fra det, hvis ikke er det jo 0 poeng å stenge alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det blir en "Back to the '70s"-sommer? Den gangen familier reiste på tur i nærområdet med telt, fiskestang og "stormkjøkken". Det var tider det! :ler: Kanskje til og med ABU-røykeren får sin renessanse til glede for nye generasjoner (Og til litt mindre glede for en del abbor og småørret)?! 

ABU-røykeren.jpg

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Frida skrev:

Sant så sant, jeg ville nok blitt topptur-entusiast om skogene var fulle av trekkspillmusikk, antar de ikke gidder å drasse særlig mange trekkspill opp på høye fjelltopper. 😄 

Si ikke det 😂

image.thumb.png.d12105cf7f629dca9ec135de9f1832d4.pngTerje Bruun fra Kabelvåg på trekkspill drar i gang allsangen for korsangerne oppe på Tjeldbergtinden lørdag. Foto: John-Arne Storhaug

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kvinneguide skrev:

Si ikke det 😂

image.thumb.png.d12105cf7f629dca9ec135de9f1832d4.pngTerje Bruun fra Kabelvåg på trekkspill drar i gang allsangen for korsangerne oppe på Tjeldbergtinden lørdag. Foto: John-Arne Storhaug

:sjokkbla:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi får sykle til stranda da. Og så får vi håpe at saltvann og sol dreper virus sånn at man ikke smitter andre badende,om flere skulle være på stranda. Hvis ikke så ryker bading også da. 

Anonymkode: cfce3...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg også på.. dette er jo årstiden folk kommer ut av dvale og søker sammen.. 

blir uansett ikke noe ferie på oss i år. Får holde oss til det som er bestemt.. da er hverfall feriepenger og skattepenger spart 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne vært verre. Hvordan tror du sommeren i 1943 var? 

Anonymkode: dfed1...476

Var det mye dårlig vær?

Anonymkode: fc2d0...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Frida skrev:

:sjokkbla:

Satt ikke de litt vel tett sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Maleficenta skrev:

Satt ikke de litt vel tett sammen? 

Du er observant! Jeg la bare merke til trekkspillet 😄 De synger også, tror jeg. Glasang på toppene?  Håper det ikke blir den helt store trenden i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror og håper at sommeren går nesten som normalt.  Kanskje ikke noe særlig med sosiale events som skjer men regner med det meste er åpent. Men jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på hva som skjer med 17.mai i år 🤔 Tviler nesten på at folk vil greie å la være å renne nedover gatene i full feiring. 

Anonymkode: 2fd9b...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Tror og håper at sommeren går nesten som normalt.  Kanskje ikke noe særlig med sosiale events som skjer men regner med det meste er åpent. Men jeg kjenner at jeg er nysgjerrig på hva som skjer med 17.mai i år 🤔 Tviler nesten på at folk vil greie å la være å renne nedover gatene i full feiring. 

Anonymkode: 2fd9b...3fb

Ser for meg at det blir flere mer private samlinger hjemme hos folk. Men ja, tviler på at det blir like stor feiring som vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, Blålilla said:

Har hytte og båt ved sjøen, så satser på å være der. Den ligger helt for seg selv, langt fra folk. 

Samme her om jeg så skulle merke noe som hinter til forkjørelse eller annet reiser jeg hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...