Gå til innhold

Hvordan tror dere sommeren blir, hvis corona fortsetter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde gledet meg til Cannes-festivalen, Grand Prix, Gay Pride, fotball-EM og masse konserter i sommer. Men hvis vi må isoleres i månedsvis blir jo dette en meget trist vår/sommer. Tenk om det blir veldig varmt, da kan vi vel ikke dra på stranda heller?

Hvordan har dere tenkt å underholde dere selv (og ikke minst avkjøle dere i sommer), hvis vi fortsatt ikke får gå ut noe særlig eller reise? 

Jeg blir vel sittende og svette på balkongen og drikke meg dritings. 

Anonymkode: 70ef6...304

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fylle opp et basseng og bo ute i Hagen. Trist men man gjør det man må :)

Anonymkode: 53840...e91

• Liker 4
Skrevet

Hvis ting er som nå går jeg inn i en slags dvale. Hvis jeg kan ta meg turer på sykkel og til fots, så skal det gå.
Jeg holder meg her jeg bor, men treffer ingen folk. Jeg går enslig inn i einstøingens år. :opplyser: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis vi får en sånn superhet sommer som vi hadde i 2018, tror dere folk klarer å la vær å dra på stranda, Sørenga, parker og sånn? Jeg har mine tvil. Ser for meg at vi får et sommerpoliti som jager bort folk eller deler ut bøter. Håper det ikke blir sånn, hadde vært trist :( 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er en overgang, men for en som har vært husbunden i mange år pga sykdom er det fascinerende å se at folk tror man ikke kan finne glede i andre ting enn fest, reising og kulturelle arrangementer. 

Jeg er så glad og har så mye fint i livet mitt selv om jeg ikke kommer meg ut av døra. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f7669...eec

• Liker 31
Skrevet

Da allierer jeg meg med bestevennen min og går turer sammen, tilbringer mye tid ute i Hagen og koser meg så godt jeg kan

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker naturen, vi får jo lov å gå ut.

Anonymkode: 4864a...90c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker naturen, vi får jo lov å gå ut.

Anonymkode: 4864a...90c

Men hvis masse folk stimler sammen på strender rundt om vil jo vinninga gå opp i spinninga eller hva det heter. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det fortsetter over sommeren kommer det til å bli reell mangel på dasspapir da man visstnok får en sinnsyk kombinasjon av hosting og sprutdiaré av dette. Kjennes visst som om ringen står i fyr og flamme. Så om 1 million av oss har dette samtidig blir det ille.

Anonymkode: 68122...806

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner at det er en overgang, men for en som har vært husbunden i mange år pga sykdom er det fascinerende å se at folk tror man ikke kan finne glede i andre ting enn fest, reising og kulturelle arrangementer. 

Jeg er så glad og har så mye fint i livet mitt selv om jeg ikke kommer meg ut av døra. 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: f7669...eec

Ja men det er så gøy å gå på rød løper i Cannes. Da føler jeg meg som en superstar i mine fancy kjoler. Passer bedre å slippe ut min indre diva der nede enn i Norge. Men får man ikke reist så er det ingenting å gjøre. Viktig at alle følger retningslinjene vi får. Jeg bare lurer på hvordan jeg skal orke en hel sommer, uten å kunne bade.. 

Og de med barn må jo også slite med å aktivisere sine små. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal stirre på en dum vegg for å tilfredsstile de hysteriske i samfunnet. 

Anonymkode: a9bc4...e1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Viruset roer seg sikkert til sommeren og smeller til igjen når det blir kjølig utpå høsten.

Anonymkode: 76071...46d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis masse folk stimler sammen på strender rundt om vil jo vinninga gå opp i spinninga eller hva det heter. 

Å bruke naturen var vel kanskje ment som tur i skogen og lignende.

Anonymkode: 944c8...dd7

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Viruset roer seg sikkert til sommeren og smeller til igjen når det blir kjølig utpå høsten.

Jeg tror motsatt. Viruset får kanskje en topp i sommer for så å roe seg utover høsten.

Anonymkode: 944c8...dd7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke belegg for å hevde at varme tar det, da må man opp i 50+ grader cirka for å inaktivere et virus på generelt grunnlag. Solstråler kan hemme det, men er da avhengig av en solfylt sommer. 

Anonymkode: 8e1ac...165

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke belegg for å hevde at varme tar det, da må man opp i 50+ grader cirka for å inaktivere et virus på generelt grunnlag. Solstråler kan hemme det, men er da avhengig av en solfylt sommer. 

Anonymkode: 8e1ac...165

Får håpe dette ikke er en gjentagelse av Spanskesyken.. 2. bølge kverket millioner av folk i sin beste alder.

Anonymkode: 68122...806

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Huff sommeren blir trist og ensom med andre ord :( Jeg har jo ingen, så er helt etterlatt til meg selv. 

AnonymBruker
Skrevet

Satser foreløpig på at jeg får gjennomført ferieplaner. Sommerhus i Danmark. Vi kjører dit og omgås ikke masse folk når vi er der. 

Anonymkode: bbb3d...e72

• Liker 1
Skrevet

Satser på jeg får dritten å bli immun og leve  som før👍🏻

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde gledet meg til Cannes-festivalen, Grand Prix, Gay Pride, fotball-EM og masse konserter i sommer. Men hvis vi må isoleres i månedsvis blir jo dette en meget trist vår/sommer. Tenk om det blir veldig varmt, da kan vi vel ikke dra på stranda heller?

Hvordan har dere tenkt å underholde dere selv (og ikke minst avkjøle dere i sommer), hvis vi fortsatt ikke får gå ut noe særlig eller reise? 

Jeg blir vel sittende og svette på balkongen og drikke meg dritings. 

Stranda går vel fint, så lenge man holder avstand.

• Liker 1
  • Opprett ny...